تظاهرات مردم اهواز و درگیری با مزدوران – حرکتهای اعتراضی اقشار مختلف

تظاهرات مردم اهواز و درگیری با مزدوران


سه شنبه شب مردم به جان آمده اهواز در چندین منطقه این شهر تظاهرات گسترده ای برگزار کردند.

تظاهرکنندگان به مقابله با مزدوران امنیتی و سرکوبگر حکومت آخوندی پرداخته و خودروهای آنها را مورد تهاجم قرارداده و برخی از آنها را آتش زدند.

 

در کوی علوی شهر اهواز نیز پس از تیراندازی نیروهای اطلاعاتی به طرف مردم ، تظاهر کنندگان به مقابله با نیروهای سرکوبگر و مزدوران اطلاعاتی پرداختند.

هموطنان عرب در منطقه شلنگ آباد اهواز به تظاهرات شبانه دست زدند و مردم منطقه لشکر آباد نیز به آنها پیوستند

مردم شهر حمیدیه نیز همزمان با مردم اهواز تظاهرات اعتراضی برگزار کردند.

براساس خبرهای دریافتی؛ در یک هفته اخیر، بیش از ۱۶۰ نفر در شهرهای اهواز، آبادان، ماهشهر و خرمشهر توسط نیروهای سرکوبگر رژیم بازداشت شده‌اند.

 

کارگران گروه ملی فولاد اهواز روز چهارشنبه در مقابل ساختمان استانداری رژیم در این شهر تجمع اعتراضی برگزار کردند. و علیه کارگزاران رژیم شعار سردادند

 

بازاریان و کسبه جوانرود صبح روز چهارشنبه در ادامه اعتراضات روز گذشته، و در اعتراض به بستن معابر مرزی توسط نیروهای رژیم، اعتصاب کردند و از باز کردن مغازه های خود خودداری کردند.

 

گروهی از معازه داران و کسبه در مریوان در اعتراض به افزایش ۱۵ درصدی اجاره بهای مغازه‌هایشان دست به اعتصاب زده و تجمع اعتراضی برگزار کردند

 

کارگران بخشهای مختلف شرکت نیشکر هفت تپه، روز چهارشنبه ۱۵ فروردین در اعتراض به دستگیری کارگران اعتصاب کردند. آنها اعلام کردند تا همکارانشان آزاد نشوند و احکام اخراج کارگران لغو نشود دست به ادامه تولید نخواهند زد.

 

کارگران کارخانه مقره سازی ساوه در اعتراض به اخراج از کارخانه و ماه ها حقوق معوقه، در مقابل فرمانداری رژیم در این شهرستان تجمع کردند.

 

کارگران کارخانه فریکو سیرجان واقع در استان کرمان در مقابل این کارخانه در منطقه ویژه اقتصادی سیرجان تجمع اعتراضی برگزار کردند.

 

کارگران شرکت ایران سیلندر، یکی از زیرمجموعه های شرکت ایران گاز و شرکت سرمایه گذاری نفت، همزمان با نخستین روز کاری سال جاری در اعترض به عدم اجازه فعالیت دوباره کارگران این شرکت، مقابل فرمانداری رژیم در شهر ری تجمع کردند.
لطفا به اشتراک بگذارید: