امام جمعه های رژیم در مورد خروج آمریکا از برجام

امام جمعه های رژیم در مورد خروج آمریکا از برجام


آخوند امامی کاشانی، امام جمعه خامنه‌ای در تهران درباره خروج آمریکا از برجام و اعلام استراتژی جدید آمریکا گفت: هدف موشک نیست، بحث نظام است.

غیظ دارند دیدید چگونه اون آدم نا آدم آمریکا با عصبانیت برجام رو گفت و هی پز داد و نشان داد به دنیا که ما چنین و چنان کردیم این غضب [است] این غضبه... بحث اینکه اون وزیر خارجه بی خرد بی عار میگه که نمیدونم چنین و چنان درباره ایران بعد هم تکیه میکنه به موشک, بحث موشک نیست این بحثها نیست بحث اسلامه...

همین موشکها حالا ایران آمد متوقف کرد ایران آمد تمام سلاحها رو گذاشت کنار خوبه؟

 

آخوند علم‌الهدی امام جمعه و نماینده خامنه‌ای در مشهد، با تکرار حرفهای خامنه ای آخوند روحانی را به خاطر شکست برجام شلاق کش کرد و مذاکره با اروپا را برای رژیم بی فایده دانست.

مابا آنها آمدیم مذاکره کردیم که تحریم ها رو بردارند و تحریمها برداشته نشد و لذا برجام شکست خورده این رو قبول کنیم, یک برجام آمریکایی شکست خورده بعد نیاییم روی آن یک برجام اروپایی دیگری استوار کنیم که این هم شکست بخورد.

آدرس غلط به مردم ندهید ما برای لغو تحریمها برجام رو اجرا کردیم تحریم ها رو اینها برنداشتن بعدش هم بر نمی دارند.

رئیس اتحادیه اروپا امروز با کمال وقاحت میاد میگه ما تضمین نمی دهیم, آنروز رئیس هیات آمریکایی گفت تضمین نمی دهیم آخرش این شد, رئیس اتحادیه اروپا هم الان میگه ما تضمین نمی دهیم آنهم آخرش همین میشه.

چرا اینقدر هی دم از برجام اروپایی زدن وبه فکر این مسله ما باشیم.
لطفا به اشتراک بگذارید: