دیدبان حقوق‌بشر سوریه: در حمله، به پایگاههای وابسته به رژیم ایران در شرق دیرالزور چند شبه‌نظامی وابسته به رژیم ایران کشته و ۱۰تن دیگر از آنان مجروح شدند

‌وال استریت ژورنال: اسراییل در حال ساخت جاده‌ای است که غزه را به دو نیم می‌کند تا برای مرحله بعدی جنگ آماده شود. این امر به ارتش اسراییل امکان می‌دهد حتی پس از خروج بیشتر نیروها از این منطقه به‌سرعت در جاده‌یی امن به تحرک ادامه دهد.

تایمز اسرائیل: با کشته شدن یک سرباز دیگر در غزه تعداد نیروهای کشته شده اسراییل در حمله زمینی به ۲۳۷ نفر رسید.

نماینده انگلستان در شورای امنیت: ما خواستار تعلیق فوری جنگ برای رساندن کمک و خارج کردن گروگانها هستیم که منجر به آتش‌بس دائمی و پایدار شود. این یعنی آزادی همه گروگانها و تشکیل دولت جدید فلسطین و برگشت به سوی راه‌حل دو کشوری.

فرماندهی نیروهای مرکزی آمریکا: طی دو روز گذشته دو موشک بالستیک ضدکشتی از مناطق تحت کنترل حوثی ها به سمت یک ناو حامل غلات متعلق به آمریکا، پرتاب شده است. متعاقباً نیروهای ارتش آمریکا یک سکوی پرتاب موشک زمین به هوا متعلق به حوثی ها  را منهدم کردند.

العربیه: آژانس عملیات تجارت دریایی انگلستان اعلام کرد روز چهارشنبه گزارشی از افزایش فعالیت سامانه هوایی بدون سرنشین در ۷۴ کیلومتری غرب حدیده یمن دریافت کرده است.

دیدبان حقوق‌بشر سوریه: به‌دنبال پرتاب چند موشک توسط شبه‌نظامیان وابسته به رژیم ایران به پایگاه نیروهای آمریکایی در میدان گازی کونیکو، ۳ مقر نیروهای وابسته به سپاه پاسداران رژیم ایران در شرق دیرالزور هدف بمباران چند هواپیما قرار گرفت.

دیدبان حقوق‌بشر سوریه: در حمله، به پایگاههای وابسته به رژیم ایران در شرق دیرالزور چند شبه‌نظامی وابسته به رژیم ایران کشته و ۱۰تن دیگر از آنان مجروح شدند.

 

لطفا به اشتراک بگذارید: