نه "کودک"نه"سرباز"نه" کودک سرباز" بل رزمنده‌ٔ آزادی - نوشته شاعر و نویسنده مبارز جمشید پیمان

به تازگی فیلمی به نام «کودکان اشرف» ساخته شده که مضمون و محتوای آن برای تخریب و مخدوش کردن چهره‌ٔ جوانانی است که سالها پیش با نداشتن سن رسمی برای رفتن به سربازی رسمی و قانونی در یک کشور، می‌خواستند با رژیمی ضدبشری، تروریست جنایت‌کار برزمند! نوجوانان و جوانانی که در آن روزگار حداقل ۱۴ ساله بودند و امروز دست کم چهل ساله اند! سازندگان و نقش آفرینان و مبلغان این فیلم، به‌طور صددرصد (خواسته و به احتمال اندک: ناخواسته) هم‌سو و در راستای جنگ تبلیغاتی دیرینه‌ٔ رژیم آخوندی بر ضد سازمان مجاهدین خلق و ارتش آزادیبخش ملی ایران عمل می‌کنند!

این فیلم به طرزی حیرت‌آور در نشریات شنیداری و تصویری و نوشتاری حاکمیت آخوندی و نیز عوامل و وابستگان رژیم در خارج از ایران، در سطحی گسترده منتشر شده و بر آن تفسیرهای پر از دروغ و فریب نگاشته‌اند!

همه‌ٔ حرف و لُبّ کلامشان هم این است که چرا این جوانان در دوره‌ٔ کودکی (از سه ساله تا ده ساله) از مادرو پدرشان جدا و از عراق زیر بمباران شبانه‌روزی نیروهای ائتلاف در جنگ خلیج (فارس) به کشورهای امن در اروپا، آمریکا ووو منتقل شده‌اند و از مهر و مراقبت پدر و مادر محروم گشته‌اند! و سالها پس از این رویداد چرا آنها را که نوچوان و جوان شده بودند، دوباره به عراق بازگرداندند!

دوست دارم نظرم را در این رابطه در چند نکته و به اختصار ابراز دارم:....

لطفا به اشتراک بگذارید: