قرارداد خیانت شده - ۲۶ فروردین سالگرد امضای قرارداد آتش‌بس بین ائتلاف نیروهای چند ملیتی با ارتش آزادیبخش ملی ایران در سال ۱۳۸۲- قسمت دوم

برای مشاهده کلیپ شماره ۲ به زیر این مطلب مراجعه نمائید.

مناسبت سالگرد امضای قرارداد آتش‌بس پس از مهیب ترین بمبارانها، بین ائتلاف نیروهای چند ملیتی با ارتش آزادیبخش ملی ایران در سال ۱۳۸۲

قرارداد خیانت شده

عمر رژیم منفور آخوندی چگونه طولانی شد؟

۲۶ فروردین - سالگرد امضای قرارداد آتش بس

بین ائتلاف نیروهای  چند ملیتی با ارتش آزادیبخش ملی ایران در سال ۱۳۸۲

قدردانی و سپاس از هموطنان در داخل و خارج کشور

مسعود رجوی -۳۰ فروردین ۱۳۸۲

نشریه مجاهد ۶۲۴ –فوق‌العاده بهار ۸۲ / پیام قدردانی برادر مجاهد مسعود رجوی

هموطنان عزیز،

با درود به شهیدان آزادی ایران، به‌ویژه مجاهدان قهرمانی که در این ایام در جریان حملات گسترده تروریستی رژیم آخوندی و مزدورانش به‌قرارگاهها و مواضع مجاهدین در منطقه مرزی جان باختند، عمیق‌ترین مراتب قدردانی و سپاس از یکایک شما را تقدیم می‌کنم.

انبوه پیامها و توجهات و اظهار نگرانی و حمایتهای بی دریغ شما در هفته‌های اخیر، که با عنایت و ملاطفت بسیار نسبت به مجاهدین و رزم‌آوران ارتش آزادی در منطقه مرزی بلاوقفه جریان داشت، مضافاً بر همبستگی و برانگیختگی شورانگیز هموطنانمان و شخصیتها و نیروهای سیاسی در تظاهرات جهانی امروز، به‌راستی آدمی را شرمنده و غرق محبت و منت می‌کند. محبت خلقی اسیر در چنگال آخوندهای خون‌آشام که برای سرکوب خلق و ذبح فرزندان رشید ایران و ابقای حاکمیت پلیدشان از هیچ توطئه و جنایتی فروگذار نمی‌کنند. راستی که تا کجا از جایگزین دموکراتیک و میهنی، از مقاومت رهایی‌بخش و از مجاهدین و ارتش آزادی و این‌که اوضاع علیه دیکتاتوری مذهبی و تروریستی بچرخد، هراسانند.

آخوندهای خون‌ریز و مزدوران آنها در سلسله حملات وحشیانه تروریستی دهها مجاهد خلق را به‌شهادت رساندند و بیش از ۵۰ تن را مجروح کردند.

در یک‌کلام به‌آخوندها می‌گویم که از جنایتها و توطئه‌ها و پشت‌هم‌اندازیهای خود و مزدورانتان برای نابودی مجاهدین طرفی نمی‌بندید.

درباره وقایع و حوادث پرالتهاب و پرمخاطره یک ماه گذشته، باشد که در آینده فرصت گزارش و تشریح حماسه بزرگ اما خاموش مجاهدین و ارتش آزادی به‌دست آید، تا مردم ایران بدانند که با چه مرارتها و رنجها و فدیه‌هایی، چه برگ های زرینی بر دفتر افتخارات این مقاومت و بر تاریخ غرور و سربلندی ایرانیان در ایستادگی بر سر اصول و عدم انحراف از مبارزه پرشکیب و یکسویه در قبال آخوندهای غاصب، افزوده شده است. آن‌هم در سخت‌ترین شرایط و در بحبوحه بمبارانهای مستمر (گاه۹۰ و حتی ۱۲۰ بار در یک شب) در جنگی که فرزندان ایران هیچ نقشی حتی به‌اندازه شلیک یک تیر در آن نداشته‌اند.

- شورایعالی امنیت نظام آخوندی برای سر من هم جایزه تعیین کرده و تجهیزات و نیروهای ویژه به‌داخل خاک عراق فرستاده است.

۳۱ سال پیش در چنین روزی (۳۰ فروردین ۱۳۵۱) فوز عظیم شهادت در کنار مجاهدان خلق علی باکری، ناصر صادق، علی میهندوست و محمدبازرگانی، که با یکدیگر در دادگاههای نظامی شاه به‌اعدام محکوم شده بودیم، از من دریغ شد. در ۳۰ فروردین ۱۳۵۴ نیز برادران و رفیقان هم بندم، بیژن جزنی و ۶ یار فدایی او و کاظم ذوالانوار و مصطفی خوشدل پیشی گرفتند. و پس از آن نیز بارها و بارها در زمان شاه و در زمان شیخ، این مثنوی تأخیر شد.

راستی سر چه باشد که فدای قدم دوست، یعنی خاکپای ملت ایران و درخت تناور آزادی و استقلال آن، گردد که در حاکمیت آخوندها با خون یکصد و بیست هزار شهید آزادی آبیاری شده است.

همگان به‌چشم دیدند که در جنگی که در عراق جریان داشت مجاهدین و مقاومت ایران با بالاترین بهای ممکن و با بالاترین خطرپذیری، از آزمایش استقلال و اصالت و از آزمایش پایبندی به‌تنها هدف خود که آزادی ایران است، سرفراز بیرون آمدند و سیاوش‌گونه  از آتشها گذشتند.

پس این مقاومتی است بر حق و مشروع که در اعماق تاریخ و جامعه ایران ریشه دارد. شرایط سیاسی البته بسیار بغرنج است اما هر کس که در برابر دجالیت و سرکوب و قتل‌عام خمینی و شرایط طاقت‌فرسای پس از ۳۰ خرداد ۱۳۶۰ دوام آورده باشد، باز هم به‌قطع و یقین راه خود را به‌پیش باز می‌گشاید. پس از ۳۰ خرداد، میلیشیا و خواهرانمان شبها در تهران در زیر پلها و در جویهای دورافتاده آب و در بهشت زهرا و قبرهای خالی می‌خوابیدند.

گفته‌ایم و تکرار می‌کنیم که مبارزه و جنگ ما از آغاز و فقط به فقط با رژیم نامشروع و آزادی‌کش آخوندی بوده و می‌باشد. رژیمی که مقاومت را به‌ما و مردم ما تحمیل کرده است. اگر آخوندها منکر حقانیت این مقاومت و حمایت گسترده مردم ایران از آن هستند، بلادرنگ می‌توانند با قبول انتخابات آزاد مؤسسان و ریاست‌جمهوری بر اساس اصل حاکمیت مردم (و نه ولایت فقیه) تحت‌نظر ملل متحد بخت خود را در برابر مردم ایران و مقاومت ایران بیازمایند. راستی چرا از این نسخه‌هایی که در این ایام برای عراق می‌پیچند، خودشان تبعیت نمی‌کنند؟!

-آخوندهایی که تا دیروز مجاهدین و رزم‌آوران آزادی را به‌ وابستگی و دست‌نشاندگی دولت عراق متهم می‌کردند و عمدتاً بر همین اساس خواهان برچسب تروریستی علیه این مقاومت می‌شدند، امروز که عراق در کنترل نیروهای آمریکاست دیگر چه می‌گویند؟! لابد از فردا مجدداً ما در تبلیغات آخوندها «عوامل استکبار جهانی» و «تحت‌الحمایه آمریکا» خواهیم شد! فقط باید یادشان باشد که شوروی هم ۱۲سال پیش فروپاشی شده است و برچسب وابستگی به‌آن هم موضوعیت ندارد!

راستش را بخواهید آنچه طی ۲۲ سال گذشته به‌اثبات رسیده است وابستگی تمام‌عیار و سرتابه‌پای این مقاومت به‌ مردم و تاریخ و فرهنگ ایران است با گوشت و پوست و استخوان.

- بر اساس همین اصالت و استقلال و مواضع اصولی که همگان گواه و نظاره‌گر آن بودند، به‌اطلاع همه هواداران و پشتیبانان مجاهدین و مقاومت ایران می‌رسانم که دیگر جایی برای بهانه‌ها و دستاویزهای حکومت آخوندی و برای برچسب تروریستی علیه سازمان مجاهدین خلق ایران باقی نمانده است و از این رو اولین خواسته سیاسی که در تمام مجامع و محافل و مناسبات و ارتباطات بین‌المللی مصرانه باید بر آن پافشاری نمود، کنار گذاشتن این برچسب ناچسب وکمک نکردن به‌دیکتاتوری مذهبی و تروریستی حاکم بر ایران است.

خشم دیوانه‌وار سرکردگان رژیم از قرارداد آتش بس

زیرپا گذاشتن قرارداد از سوی آمریکا

خلع سلاح ارتش آزادیبخش برای خوش‌آمد آخوندها

آخوند خاتمی:

ما انتظار داشتیم که از سوی آمریکا حمله‌ای علیه این گروه

که مخوف‌ترین و بدترین تروریسم را مرتکب شده صورت گیرد

طوری که صداقت آمریکا را نشان دهد

بیروت-۲۴اردیبهشت۸۲

ارزیابی تحولات در بیانیه شورای ملی مقاومت ایران - ۳۰ تیر ۱۳۸۲

تحولات بین‌المللی و بازتاب آن در وضعیت رژیم و موقعیت مقاومت

در سطح بین‌المللی، مهمترین رویداد در سالی که گذشت حملهٔ نیروهای ائتلاف و سرنگونی سریع رژیم عراق بود. رژیم آخوندها که می‌دانست در این جنگ پیروزی برای رژیم سابق عراق متصور نیست، یک سیاست چند جانبه را طراحی کرد که مقاومت ایران آن

لطفا به اشتراک بگذارید: