عملیات کانون‌های شورشی در شهرهای مختلف ایران چه پیام و تاثیری دارد؟

گفتگو با محمد مسعودی

در روزهای اخیر ما شاهد گسترش عملیات کانون‌های شورشی هستیم. 

یک روز قبل از اجرایی شدن طرح سرکوب زنان در روز شنبه ۲۵فروردین که دستورش را خامنه‌ای در نمایش عید فطر صادر کرده بود، کانون‌های شورشی با سه عملیات کوبنده به خلیفه خون‌ریز پاسخ دادند. ابتدا نگاهی داریم به این پاسخهای آتشین در روز جمعه ۲۴فروردین:

۱- «شیراز ـ “زن، مقـاومـت، آزادی“: انفجار در پاسخ به تهدید و تیغ کشی نیروی انتظامی خامنه‌ای در بوشهر و اطلاعیه نفرت‌انگیز آن برای تشدید سرکوب زنان آزاده میهن تحت عنوان طرح حجاب و عفاف از روز شنبه ۲۵ فروردین به‌دنبال دستور خلیفه ارتجاع مبنی بر این‌که مسئولان و آحاد مردم و آمران به معروف و ناهیان از منکر در این زمینه وظیفه خودشان را انجام باید بدهند».

۲- «کرمانشاه ـ “زن، مقـاومـت، آزادی“: انفجار در کمیته چپاولگر امداد خمینی ملعون منطقهٔ۳ در پاسخ به نیروی انتظامی خامنه‌ای در کرمانشاه در مورد تشدید سرکوب زنان آزاده میهن تحت عنوان "ناقضان قانون حجاب و عفاف" از روز شنبه ۲۵فروردین پس از دستور خامنه‌ای».

۳- «تالش ـ“زن، مقـاومـت، آزادی“: انفجار در کمیته شهرداری غارتگر حکومتی در پاسخ به اطلاعیه دژخیم رادان سرکرده کل انتظامی خامنه‌ای در مورد «برخورد» با زنان آزاده میهن در گیلان و تشدید سرکوب توسط وحوش انتظامی از روز شنبه ۲۵ فروردین به دستور خامنه‌ای».

 

لطفا به اشتراک بگذارید: