آنتونی هیگین بوتهام نماینده پارلمان انگلستان ـ رژیم ایران در نقض برنامه جامع اقدام مشترک به فعالیت خود ادامه می‌دهد

سایت مجلس عوام انگلستان نوشت: آنتونی هیگین بوتهام نماینده پارلمان انگلستان از معاون وزیر خارجه در مجلس عوام پرسید: رژیم ایران در نقض برنامه جامع اقدام مشترک به فعالیت خود ادامه می‌دهد. برنامه هسته‌یی آن بسیار فراتر از چیزی است که برای فرآیندهای صرفاً صلح‌آمیز لازم است. ارزیابی شما از وضعیت کنونی برجام چیست؟

اندرو میچل، معاون وزیر امور خارجه انگلستان پاسخ داد: ما آماده‌ایم در کنار شرکای بین‌المللی از همه گزینه‌های موجود برای مقابله با مشکلاتی که گفتید، استفاده کنیم، از جمله فعال کردن مکانیسم ماشه و پایان دادن به برجام.

طلافروشان بازار اصفهان روز سه‌شنبه در اعتراض به قانون مالیات مجلس ارتجاع و اخاذی دست به اعتصاب زدند و مغازه‌های خود را باز نکردند.

سایت حکومتی فرا رو، در گزارشی از نتایج فاجعه زلزله احتمالی در تهران، به بی‌عملی رژیم در قبال حوادث طبیعی اعتراف کرد و نوشت: در تهران زلزله بیاید دو و نیم میلیون نفر دفن می‌شوند؛ این فاجعه در حد مقیاس جهانی خواهد بود! اگر جریان نوسازی مسکن در بافتهای فرسوده کشور شتاب نگیرد، شاهد تکرار فاجعه‌یی مانند بم خواهیم بود.

در جنگ گرگها، آخوند شیاد روحانی، مدعی شد که رد صلاحیت وی بی‌پاسخ نمی‌ماند. او گفت: من به ایرادات شورای نگهبان پاسخ خواهم داد. موارد رد صلاحیت یکی ادعای اهانت به قوه قضاییه و شورای نگهبان است. مجلس اقلیت، دولت اقلیت و خبرگان اقلیت به نفع کشور و نظام نیست.

سایت حکومتی رویداد ۲۴ درباره لاپوشانی یک قرارداد دو میلیارد یورویی توسط زاکانی شهردار دزد تهران نوشت: خبرنگار حوزه شهری روز گذشته اسناد قرارداد ۲ میلیارد یورویی شهرداری تهران با یک شرکت ساختمانی چینی را با موضوع خرید «اتوبوس‌های برقی» منتشر کرد. این‌که چطور یک شرکت ساختمان‌سازی تبدیل به ارائه‌دهنده خودروی چینی به ایران می‌شود، سؤال مهم این قرارداد است.

سنتکام اعلام کرد که با موفقیت یک شناور سطحی بدون سرنشین را در مناطق تحت کنترل حوثی‌ها مورد حمایت رژیم ایران در یمن رهگیری و منهدم کردند.

به گزارش فاکس نیوز، پلیس نیویورک اواخر روز سه‌شنبه به دانشگاه کلمبیا یورش برد تا دهها تظاهر کننده طرفدار فلسطین را دستگیر کند، برخی از تظاهر کنندگان یک ساختمان دانشگاهی را تصرف کرده بودند. هم‌چنین پلیس درصدد آن بود که اردوگاه اعتراضی دانشجویان در کالج آیوی لیگ را برچیند که نزدیک به دو هفته در پی جمع کردن آن بود.

داگلاس ای. شوئن، مشاور سیاسی بیل کلینتون، در مقاله‌یی در نشریه هیل ارگان کنگره آمریکا، با عنوان «تنشهای رژیم ایران و اسرائیل، نور تازه‌یی را بر کارکرد رابرت مالی می‌تابد» نوشت: رژیم ایران به‌عنوان یک دولت بنیادگرا در آستانه هسته‌یی شدن می‌تواند بزرگترین تهدید برای صلح و امنیت جهانی باشد.

سایت سمافور و مجله تبلت به‌طور عمیق افشاگری کردند که رابرت مالی نقشی حیاتی در عملیات اطلاعاتی ایران علیه ایالات متحده ایفا کرده است.

لطفا به اشتراک بگذارید: