صدای اصلاحات:مردم به نان‌ شب محتاجند،برخی دنبال جریمه ماسک نزدن!

مردم به نان شب محتاجند برخی دنبال جریمه ماسک نزدن - صدای اصلاحات


این رژیم به‌دلیل چپاول مردم و سیاست‌های ضدمردمی‌اش روزبه‌روز دایره فقر را بر مردم تنگ‌تر می‌کند.


فشار فقر بر مردم به حدی است که رسانه‌های حکومتی نسبت به بحرانهای اجتماعی ناشی از آن هشدار می‌دهند.


بحران‌هایی مانند تکدی گری، حاشیه‌نشینی، کودکان کار و خیابانی، بحران اعتیاد، گورخوابی، غارخوابی و… همه و همه ناشی از فقری است که نظام آخوندی بر اکثریت ۹۶درصدی مردم ایران تحمیل کرده است.


در شرایطی که سفره مردم از بسیاری از مواد غذایی حتی از نان هم خالی است، سفره لاکچری سردمداران نظام و قشر وابسته به آن پر از مواد غذایی است.


قشر انگلی که یک منوی غذایی آنها در رستورانهای لاکچری سرو سوپ باله کوسه است!، قشری که دولت ضدمردمی برای وارد کنندگان میوه‌های لاکچری آنها از خارج، وام‌های میلیاردی پرداخت کرده است.


میوه‌های لوکسی که درباره ورود آنها به کشور رئیس اتحادیه باغداران گفت: «قطعا میوه‌های لوکس از طرف کولبرها وارد کشور نمی‌شوند و این میوه‌ها به اندازه خود حساسیت دارند و اگر امکانات حمل و نقلی تخصصی و ماشینهای یخچال دار و یا سیستم‌های هوایی خنک کننده نباشد این میوه‌ها به این شکل در بازارها دیده نمی‌شود». (سایت شبکه خبر ۱۳مهر ۹۸)


وقتی سرمایه ملی خرج سرکوب و صدور تروریسم به کشورهای منطقه می‌شود و اموال مردم به حلقوم سپاه پاسداران جنایتکار و شبه‌نظامیان وابسته به رژیم از قبیل حزب‌الله لبنان و عراق و ... ریخته می‌شود، آیا تردیدی هست که چرا خلق محروم ایران این‌چنین به نان شب محتاج است. خلقی که در قیامهای سالهای اخیر نشان داده اند که راه برون‌رفت از این نکبت را که همانا نفی کامل نظام ولایت است، به‌خوبی دریافته‌اند.


 

مطالب مرتبط


صدای اصلاحات: میرسلیم : سرنوشت ۶۰ تن طلا و ۲۰ میلیارد یوروبه کجا رسید؟


رخداد ـ رخت بستن نان خشک از سفره‌ها و بهشت آقازاده‌ها؟

لطفا به اشتراک بگذارید: