موشکاف ۲۳مهر۹۹ – سپاه ، چن وقت پیش یه مانور دریایی انجام داد به این گندگی

موشکاف ۲۳مهر۹۹ – مجمع جونورای نظام که اسمشو گذاشتن سپاه چن وقت پیش یه مانور دریایی انجام داد به این گندگی


موشکاف: دوستان! رفقا! سلام و صد سلام به شما! ایشالا که سالم و تندرست باشین و دست هیچ ویروس منحوسی از ویروس کرونا گرفته


تا ویروس ولایت به وجود نازنینتون نرسه. هاهاهاها. عرض کنم خدمتتون که مجمع جونورای نظام که اسمشو گذاشتن سپاه، چن وقت پیش یه مانور دریایی انجام داد به این گندگی!.


همون موقع هم باعث خنده و حال کردن بر و بچه‌ها شده بود، یادتون هست که چن وقت پیشا پاسدار سلامی قمپز نشان اومد و اون کرونا یابی رو که نخبه‌های سپاه اختراع کرده بودن رونمایی کرد، اما معلوم نشد، اون زبون بسته چی شد، که حالا دوباره یکی دیگه از سر تشتکای نظامو آوردن که بازم جوک بگه واسه ملت. هاهاهاها هاهاهاها.


با شناوری که وزارت دفاع دارد تولید می‌کند نیروی دریایی سپاه شلیک کرد به سمت این و جهنمی را برای این شناور ایجاد کرد این شناور شاید بگویند خب این همه شما زدید چرا غرق نشد؟ این شناور بگونه‌ای ساخته شده نباید غرق بشود باید ما این‌قدر رو این تمرین کنیم اصلاً بدنه‌اش بگونه‌ای است که حالا من ساختارش را نمی‌خواهم توضیح بدهم لگن نیست که سوراخ بشود غرق بشود این بگونه‌ای ساخته شده که ما در تمرینات ازش استفاده بکنیم اما در همین آخرین رزمایش دیگه دوام نیاورد و کاملاً منهدم شد


موشکاف:‌هاهاهاهاها. این دستش به اون یکی میگه غلط نکن. میگه هدف یه شناوری بوده که نباید غرق می شده! حالا بماند که چرا! ، بعد میگه همین شناوره تو آخرین مانور غرق شد! هاهاهاها. شاسکول بابا! شما همونی هستین که ناوچة کنارک رو با هدف اشتباه گرفتین و چن تا از خودتون رو نفله کردین، بعد میخوای سر ملت شیره بمالی که قرار نبوده غرق بشه.



مطالب مرتبط


موشکاف ۲۲مهر۹۹ – عظمای فلک زده ترس و لرز کارگزاران نظامو علنی کرد


مانور پوشالی سپاه پاسداران نیروی دریایی آمریکا محکوم کرد

لطفا به اشتراک بگذارید: