موشکاف ۲۳آبان۹۹ – تحقیقات سر دیپلومات تروریست بمب گذار حال عظما رو گرفته

تحقیقات سر دیپلومات تروریست بمب گذار رژیم حال عظما رو گرفته و جز رژیمو درآورده – موشکاف ۲۳آبان۹۹


موشکاف:‌ سلام و صد سلام به همة رفقا و دوستان با مرام! خوب و خوشین ایشالا؟ هاهاهاها. عرض کنم خدمتتون که بعد از پایان فاز تحقیقات سر یارو دیپلومات تروریست رژیم،


دارن طرفو می برن تو دادگاه. هاهاهاها. چیزی که بدجوری جز رژیمو درآورده. هاهاهاها.



خبرنگار خبرگزاری مهر: می خواستم درباره آخرین وضعیت پرونده دیپلمات بازداشت شده در بلژیک بفرمایید چه اقداماتی انجام شده ممنون؟


خطیب زاده: خوب ما اصلاً این اتفاقی که افتاده را یک نقض کامل کنوانسیون های بین المللی میدانیم نزاکت بین المللی می دانیم یک بدعت بسیار خطرناک می دانیم که بانیان آن خودشان قربانی این بدعت خواهند شد و این طبیعی است که اصولی که شناخته شده است در نظام بین الملل باید رعایت بشود یک جریان سازی های بر اساس یک سری ادعاهای واهی در این ایام که داریم نزدیک می‌شویم به دادگاه ادعایی مطرح شده دارد پیش می آید که البته قابل پیش‌بینی بود


موشکاف: هاهاهاها. رو رو برم. دیپلومات تروریست نظامو با بمب گرفتن، بعد میگه این بدعته و دو قورت و نیمش هم باقیه. هاهاهاهاها. آخه یه بمب هم چیزیه که بخاطرش یارو رو دستگیر کردن؟ نظام ولایت تو عراق و سوریه چند تن چند تن منفجر میکنه آب از آب تکون نمیخوره، اینا هم شورشو درآوردن. هاهاهاها. حقوق بشر چی شد پس. هاهاهاها.


نحوه دستگیری اسدالله اسدی بسیار غیر حقوق ‌بشری بود؛ پرونده ایشان یکی از دستورکارهای من در بروکسل بود. من و معاونم هر هفته به ملاقات ایشان می‌رفتیم اما بعد از هر ملاقات، ایشان را بازرسی بدنی می‌کردند که به خاطر این بازرسی‌ها دیگر این ملاقات‌ها ادامه نیافت.
موشکاف: هاهاهاها. واقعا که! از نظام ولایت یاد بگیرین که چطوری از اونور حقوق بشر دراومده. هاهاهاها.


مطالب مرتبط


موشکاف ۲۱آبان۹۹ – تو چند روز گذشته بازار اعتراضات سهامداران بورس داغ بود


محاکمه اسدالله اسدی، محاکمه یک نظام

لطفا به اشتراک بگذارید: