موشکاف ۲۶آبان۹۹ – شیخ فری ناپرهیزی کرد و کلمه قرنطینه رو به زبون آورد

شیخ فری ناپرهیزی کرد و کلمه قرنطینه رو به زبون آورد اما برای چی؟ – موشکاف ۲۶آبان۹۹


موشکاف:‌ سلام و صد سلام به شما دوستان موشکاف ایشالا که سلامت و سرزنده و مثل همیشه دلتون گرم و پر امید و سرتون بلند تنتون بی بلای ویروس کرونا و ویروس ولایت باشه! هاهاها...!


خب بگذریم، بعد از این که چند روز هی می‌گفتن که روز شنبه شیخ فری میاد و در مورد تعطیلی و قرنطینه حرفایی می‌زنه به چه مهمی! و تصمیم‌هایی اعلام می‌کنه به این گندگی! هاهاها...!


اما شیخ فری اومد و ضمن این که راجع به تعطیلی و قرنطینه هیچی نگفت، اما گفت که روز اول آذر اون تصمیمهای خیلی مهم رو اعلام می‌کنم. اما از بس که شیخ فری فلکزده از چند طرف زیر فشاره، نتونست تا اول آذر صبر کنه، اومد و یه بیانیه داد خب ببینیم اون تو چی گفته:


ایرنا ۲۵آبان ۹۹- رییس جمهوری در آستانه اعمال محدودیت های شدید برای مقابله با موج سوم کرونا در بیانیه ای خطاب به مردم ایران تاکید کرد: از وزارت بهداشت و درمان می خواهم به طور کامل و بدون اغماض، طرح نظارت بر قرنطینه مبتلایان و شناسایی حلقه تماس و هشدار و در صورت لزوم جریمه را اجرا کند.


موشکاف:‌ دددی دی دی! یه بار هم که شیخ فری ناپرهیزی کرد و کلمة قرنطینه رو به زبون آورد، منظورش قرنطینة بیماران بود! هاهاها...!


خب آدم ناحسابی قرنطینة بیماران که از اولشم بوده، نیازی به زحمت تو نبود! هاهاها...! اما رفقا راستی چی فرق کرد؟ ها...! درسته!... جریمه! از این همه بر و بیا و بیانیه و کذا و کذا... واسة اینه که عظما و شیخ فری می‌خوان از نمد کرونا واسة خودشون کلاهی دست و پا کنن و بزنن به جیب! حالا بقیة این بیانیة مشعشع رو گوش کنین.



مطالب مرتبط


موشکاف ۲۵آبان۹۹ – شیخ فری اومد، از همه چی حرف زد الای قرنطینه و تعطیلی


کرونا؛ بن‌بست بین قرنطینه و محدودیت

لطفا به اشتراک بگذارید: