آفتاب یزد:استاندار؛ بما ربطی ندارد شهرداری باید اقدام کند! وقاحت یک استاندار ولایی

استاندار؛ به ما ربطی ندارد شهرداری باید اقدام کند! ،...وقاحت یک استاندار ولایی - آفتاب یزد


اهواز مسطح است آب دفع نمی‌شود!
غلامرضا شریعتی استاندار خوزستان طی گفتگوی تلویزیونی، توضیحاتی را در خصوص علت آبگرفتگی اهواز ارائه می‌دهد که قانع‌کننده نیست.


در این گفتگو مجری برنامه از استاندار خوزستان می‌پرسد چرا چندین سال است که مشکل آبگرفتگی خوزستان به هنگام باران رفع نشده است؟ وی پاسخ می‌دهد: « اهواز سیستم جمع‌آوری آب‌های سطحی ندارد و ساخت این سیستم در آن سخت و هزینه‌بر است چون اهواز مسطح است!» در ادامه مجری برنامه خطاب به استاندار خوزستان می‌گوید: «در این ۴ سالی که شما استاندار این شهر هستید چقدر برای رفع این مشکل اقدام کرده اید؟» که شریعتی در پاسخ می‌گوید:« عرض کردم که این موضوع جزء وظایف شهرداری هاست». سپس مجری می‌پرسد:«در این میان استانداری هیچ وظیفه‌ای نداشته است؟»


استاندار خوزستان می‌گوید: «جمع‌آوری آبهای سطحی با شهرداری هاست. درعین‌حال هم این مسئله باید به نحوی حل بشود.


«آبفا »هم‌ وظیفه دفع آب فاضلاب را دارد نه دفع آبهای سطحی اما از روی اضطرار و نبود شبکه‌های جمع‌آوری آبهای سطحی، این کار هم توسط این سازمان انجام می‌شود». در ادامه مجری می‌پرسد:« پس با این وجود مردم خوزستان برای رفع این مشکل نباید از استانداری انتظاری داشته باشند؟» وی در پاسخ می‌گوید:«شما دارید قضاوت زود هنگام می‌کنید اجازه دهید کلام بنده منعقد شود بعد اگر ایراد یا اشکالی داشتید سوال بفرمایید. می‌طلبد که با کمک یکدیگر در جهت بهبود شرایط حرکت کنیم نه اینکه به جان یکدیگر بیفتیم و دیگری را مقصر قلمداد کنیم...!


مطالب مرتبط


آفتاب یزد: از کناراین گاف ها به سادگی نگذرید… ؛ قضیه گافهای نمایندگان مجلس رژیم!


گسترش سیل در ۸ استان -جان باختن ۷ هموطن در سیل جنوب

لطفا به اشتراک بگذارید: