زلزله در بیت‌العنکبوت ولایت ـ موشکاف

موشکاف: سلام به همه شما رفقای با مرام و دوستان اهل قیام. جیغهای بنفش سگ و سیله‌های عظما از ترس لیست‌گذاری سپاه همینجوری ادامه داره.

آخوند آل هاشم ـ امام جمعه خامنه‌ای در تبریز ـ ۳۰دی

اقدام پارلمان اروپا در تروریستی اعلام کردن سپاه پاسداران. امروز من هم با اجازه سردار فرماندهی محترم سپاه عاشورا لباس سپاهی به تن کردم. که دشمنان بدانند نمی‌توانند در مقابل سپاه این همه هیاهو راه بیاندازند. پارلمان اروپا در اقدام ناشایست و نمایشی سپاه پاسداران را در لیست سازمانهای تروریستی قرار داده است. این اقدام شاید در بعد تبلیغاتی کارکرد داشته باشد اما در میدان عمل هیچ عایدی برای دشمنان ندارد.

موشکاف: هاهاها اگه این کار فقط تبلیغاتیه و در عمل هیچ تأثیری نداره، پس این همه جلز و ولز واسة چیه؟ لباس لجنی پوشیدن تو واسة چیه؟

این یارو فکر کرده اگه لباس لجنی پاسداری رو زیر عباش بپوشه میتونه نظامو در ببره. لباس سپاه که سهله اگر عمامه عظما رو هم سرت بذاری به جایی نمیرسی هاهاها.

سایت انتخاب ـ آخوند مصدق معاون قضاییه خامنه‌ای ـ ۱بهمن

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از نظر سازمانی جزو نیروهای مسلح کشور است، سپاه پاسداران بزرگترین نهاد ضدتروریستی عالم و روح این مردم و اصلاً خود این مردم است.

موشکاف: بپا یه وقت نچایی! اون کلمه ضد رو بردار تا جمله‌ات درست دربیاد. سپاه بزرگترین نهاد تروریستیه عالمه. داعش و بقیه پاجوش این شجرهٴ خبیثه‌ن این هم شعار مردم درباره سپاهتون:

موشکاف: البته سگ و سیله‌های عظما لابلای جیغ و ویغاشون آدرس دشمن اصلی رو هم میدن و مقر میان که ضربه رو از کجا خوردن:

تلویزیون رژیم ـ ۲۹دی

اتحادیه اروپا امروز در حالی در سالن اجلاس خود سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی را گروهک تروریستی نامید که در همانجا سال‌ها میزبان یکی از بزرگترین گروهک‌های تروریستی بوده.

گزارشگر: اما همنشین مورد علاقه افرادی که زیر این عهدنامه را امضاء کردند کیست و بیشترین نشست و برخاست با چه تفکری دارند. مریم رجوی.

موشکاف: خلاصه که دوستان معلومه ضربه اساسی به خال خورده. مردم اونقدر به ملاج عظما و سپاهش کوبیدن که صداش تا اون سر دنیا هم رفت. بعله ما اینیم. این‌که لیست‌گذاریه تا رپتو پتو کردنش هم میریم. مرحمت زیاد.

لطفا به اشتراک بگذارید: