This browser does not support the video element.

تلویزیون الاخباریه: پاریس پایتخت فرانسه در اول ژوئیه از گردهمایی عمومی سالیانه مقاومت ایران میزبانی می کند.

تلویزیون الاخباریه: پاریس پایتخت فرانسه از گردهمایی عمومی سالیانه مقاومت ایران میزبانی می کند.در این گردهمایی دهها هزار نفر از ایرانیان مقیم کشورهای مختلف شرکت می کنند.


این تجمع بزرگ که همه اقوام و ادیان مردم ایران را نمایندگی می کند خواستار سرنگونی رژیم آخوندی و برقراری آزادی وصلح و ثبات در منطقه و برادری با همسایگان می شود.
سنابرق زاهدی به الاخباریه گفت: در داخل ایران فعالیتهای گسترده ای توسط شبکه های مقاومت و شبکه های مجاهدین خلق در جریان است و آنها بر روی این گردهمایی متمرکز شده اند و بین داخل ایران و خارج ایران این رابطه وجود دارد در زمینه منطقه ای نیز کشورهای عربی و اسلامی از طریق کنفرانس ریاض موضعی قوی و تعیین کننده علیه این رژیم اتخاذ کردند و رژیم در این معادله شکست خورده است.
تلویزیون الاخباریه افزود: در این گردهمایی صدها شخصیت با دیدگاههای سیاسی مختلف از همه کشورهای جهان شرکت دارند از جمله هیات های پارلمانی و کارشناسان از کشورهای مختلف اروپایی، آمریکا و کشورهای عربی و اسلامی.
گردهمایی سالیانه اپوزیسیون ایران در زمانی برگزار می شود که با توجه به اعتراضات و تضادهای داخلی, رژیم ایران با بحران های مختلفی مواجه است
گردهمایی سالیانه مقاومت ایران سرکوب در داخل توسط رژیم ولایت فقیه و همچنین دخالت های رو به افزایش این رژیم در سوریه و عراق و یمن و لبنان و بقیه کشورها و حمایتش از گروههای تروریستی درکشورهای مختلف جهان را رد می کند
لطفا به اشتراک بگذارید: