This browser does not support the video element.

گردهمایی بزرگ مقاومت ایران – سخنرانی فاتمیر مدیو

فاتمیر مدیو رهبرحزب جمهوریخواه آلبانی- نماینده پارلمان


بسیار متشکرم. مسرت و افتخار بزرگی است که امروز یکبار دیگر با شما در اینجا هستم.



هر روز که پیش می رود من مطمئن تر و مفتخرتر هستم که ما بعنوان آلبانیایی ها تصمیم درستی را اتخاذ کرده ایم که شما را بخشی از خانواده خودمان و بخشی از کشورمان بکنیم.


با اینکار ما سنت خودمان را محترم شمردیم و همچنین به دوستانمان احترام گذاشته ایم. در تاریخ مان و در زمان تصمیمهای بزرگ ، در زمان نیاز آلبانی ما دوستان خوبی را بویژه از آمریکا ، در شروع استقلالمان، عضویت در ناتو، و استقلال کوزوو در کنارمان داشته ایم.


وقتی که امروز من بسیاری از دوستان را که در طی سالها ملاقات کرده ام را می بینم، شهردار جولیانی، نیوت گینگریچ، ژنرالها، افراد بسیار خوب ، تام ریچ، توریسلی و همه کسانی که در هیأت آمریکایی هستند، فکر میکنم که همه ما با هم کار بزرگی را انجام داده ایم.


اما اکنون امید برای آینده ایران آزاد را می سازیم. اکنون زمان آن است که همه با هم بایستیم و نهایت تلاشمان را برای ایران آزاد بکنیم و همه با هم برای مردم ایران کار کنیم.



من این افتخار را داشته ام که با رهبر شگفت انگیز و شجاع شما، خانم رجوی آشنا شوم. شما رهبری دارید که مسیر را می شناسد،


رهبری که مسیر را طی میکند، رهبری که مسیر را نشان میدهد، اعمال او به من و شما الهام میدهد که بیشتر آرزو کنیم، بیشتر یاد بگیریم و بیشتر انجام بدهیم و بیشتر شویم برای ایران آزاد، که ملت خودتانرا دوست داشته باشید و ایران را مثل خانواده خود دوست داشته باشید.


هر چه بیشتر من شما را می شناسم شما را بیشتر دوست دارم، وقتی که بیشتر با تاریخ شما آشنا میشوم قلبم پر از درد میشود اما همچنین روحم پر از امید میشود و همه با هم به پیش برای آینده. هر چه بیشتر


به شما گوش می‌دهم می‌بینم که آینده متعلق به کسانی است که برای هدف درست می‌جنگند. خدای زندگی و آزادی، خدایی است که همه ما باید پرستش کنیم.


مبارزه شما برای زندگی، چیزی است که خدا به شما داده است. مبارزه شما برای آزادی، مبارزه برای تحقق خواست خدا است. مبارزه شما برای رسیدن به شادی چیزی است که مردم با خدا باید آینده را بسازند.


با چیزی که خدا به ما داده و برایمان تأمین کرده است که همه با هم کار کنیم. شما برای آزادی و زندگی مبارزه میکنید و آینده تان را می سازید.


لطفاً استوار باشید چهره تان را به سوی آفتاب بگیرید و سایه ها پشت شما خواهد بود. همچنین یک قطعه است که میگوید آنچه که ما برایش می جنگیم ،


این حق را تضمین میکند که دولتها از میان کسانی بنیان گذاشته شده اند که قدرت عادلانه خود را از توافق آنهایی که تحت حاکمیت هستند بدست می آورند.


شما کسانی هستید که باید رأی به ایران آزاد بدهید شما باید با رأی خود تصمیم بگیرید که آینده ایران چه خواهد بود.


خدا به همه شما به ایران برکت بدهد. متشکرم

لطفا به اشتراک بگذارید: