This browser does not support the video element.

سخنرانی بارونس ورما در گردهمایی بزرگ مقاومت



  • بارونس ورما - عضو مجلس اعیان انگلستان




  • خانم رجوی رهبر درخشانی است که همه ما نیاز داشته ایم.




  • زمانی که به هم می پیوندیم و جهان در طرف ما است ما می‌توانیم تغییر ایجاد کنیم.




بسیار متشکرم برادران و خواهرانم. میدانم که روز خیلی طولانی برای همه ما بوده است اما هر یک از سخنرانی ها بسیار معنی دار بود برای مردم ایران و ما که اینجا هستیم و از مردم داخل ایران و شما که سالهای زیادی را در مبارزه برای حقوق بشر مردم ایران سپری کرده اید حمایت میکنیم
شما همه مصمم بوده اید و برای یازده سال که من آشنایی دارم با کار شما بعنوان یک عضو پارلمان، میخواهم از شما تشکر کنم. تشکر کنم از تک تک شما که زندگی خود را صرف این کردید که مطمئن شوید صداهایی که برخاک افتاده و افرادی که برای این حقوق در داخل ایران مبارزه میکنند فراموش نشده اند، آن زنان و کودکان و مردان، آنهایی که برادران و خواهران شما هستند، برادران و خواهران ما هستند.
ما اکنون به سمتی می رویم که امیدوارم سفری باشد مملو از الهام و آرزو برای هر نفر که در ایران است. امروز ما داریم امید میدهیم نه به آنها بلکه به خودمان زیرا ما بطور جمعی می بینیم زمانی که به هم می پیوندیم و جهان در طرف ما است ما میتوانیم تغییر ایجاد کنیم. شما ستوان فقرات این کشف بشریت هستید.
خانم رجوی رهبر درخشانی است که همه ما نیاز داشته ایم. میخواهم از شما تشکر کنم بخاطر اینکه این فرصت را به من دادید تا با شما در این سفر همراه شوم من همچنین میخواهم از جوانانی که امروز اینجا هستند تشکر کنم. انرژی جوانی که من احساس میکنم در این سالن است مبارزه با نسل بعدی ادامه خواهد یافت زیرا آنها به همان چیزی معتقد هستند که شما برای آن سخت جنگیده اید. و من میخواهم بفکر آنهایی باشم که برخاک افتاده اند و هزاران نفر که جان خود را از دست داده اند، و برای هر جانی که از دست رفته است. باید هزاران گل رز شکفته شده گذاشت که مطمئن شویم مبارزه ادامه دارد تا زمانی که نتیجه ای که همه میخواهیم را ببینیم.
بنابراین، برادران و خواهران من، بسیار متشکرم از اینکه در این برنامه من را با خودتان شریک کردید و امیدوارم با شما تا آخر باشم، بسیار متشکرم، متشکرم.
لطفا به اشتراک بگذارید: