مراسم گرامیداشت پهلوان اصغر نحوی پور در بهشت زهرا در تهران



  • بهشت زهرا : گرامیداشت یاد پهلوان اصغرنحوی پور با حضور خانواده ،دوستان و ورزشکاران




  • جمعی از ورزشکاران حاضر در مراسم پهلوان اصغر نحوی پور را ادامه دهنده راه تختی خواندند




  • شرکت کنندگان قتل اصغر نحوی پور را به عنوان یک جنایت محکوم کردند




 گرامیداشت پهلوان اصغر نحوی پور در بهشت زهرای تهران قطعه ۳۱۰ برگزار شد. در این مراسم علاوه بر خانواده وی؛ جمعی از دوستان و آشنایان و ورزشکاران حضور داشتند.





مزار وی توسط دوستانش گلباران شد. در این مراسم دوستان وی ضمن سخنانی جنایات رژیم آخوندی و به قتل رساندن اصغر نحوی پور را محکوم کردند


جمعیتی که بر مزار اصغر نحوی پور؛ از بی تابی خانواده وی که امام حسین و حضرت علی را از ظلم و ستم آخوندها به یاری می طلبیدند بشدت متاثر شده بودند.


بر بالای مزار این ورزشکار آزاده این نوشته به چشم می خورد:‌ السلام علیک یا حسین مظلوم


در گزارش تکمیلی آمده است مراسم ساعت ۱۸۰۰ در بهشت زهرا شروع شد تعداد زیادی از ورزشکاران و پیشکسوتان و فرهنگیان و اهالی شهرری و همسایگان به مراسم آمده بودند و بعضی از پیشکسوتان سخنرانی کردند و اصغر نحوی پور را از ادامه دهندگان راه تختی خواندند و مراسم مذهبی اجرا شد .


نیروها و عوامل اطلاعاتی رژیم تلاش میکردند که مانع برگزاری مراسم شوند و با بلندگو اعلام کردند که اگر فیلم و عکس گرفته شود مراسم تعطیل میشود و مدام در اطراف جمعیت را تحت مراقبت گرفته بودند و علاوه بر این همه بنرهایی را که در گرامیداشت یاد اصغر نحوی نصب شده بود؛ جمع کردند.


مردمی که در محل بودند و از موضوع مطلع می شدند؛ به رژیم لعنت فرستاده و جنایت صورت گرفته را محکوم می‌کردند.





  • ماجرای کشته شدن اصغر نحوی یور به دست نیروی سرکوبگر و جنایتکار رژیم آخوندی




  • بر اساس گزارشهای دریافتی جوانی که روز ۲۵تیر ماه 96 در متروی شهرری توسط مأموران جنایت‌پیشه نیروی انتظامی کشته شد؛ نامش اصغر نحوی‌پور می‌باشد. وی در روز ۲۵تیر هنگامی که شاهد توهین یک آخوند جانی در مترو به چند دختر جوان بود؛ به دفاع از آنها برخاسته و با وی درگیر می‌شود.پس از کشتن این جوان؛ مأموران اطلاعات و لباس‌شخصی رژیم به محل زندگی آنها ریخته و خانواده‌اش را تهدید کردند که اجازه ندارند برای وی مراسم بگیرند و یا این‌که با کسی صحبتی کنند و کلیه تلفنهای این خانواده را تماماً تحت کنترل گرفتند.


    اصغر نحوی پور؛ عضو زورخانه شهرری بود و پس از به قتل رساندن وی، زورخانه این محل را نیز به مدت یک ماه بسته‌اند.نیروها و عوامل اطلاعاتی رژیم کلیه بنرهایی که برای گرامیداشت اصغر نحوی‌پور در محل زده شده بود را پاره کردند و حتی اجازه تشییع جنازه او را در محل زندگیش هم ندادند. به خانواده این جوان اعلام کرده‌اند که اجازه این‌که بر سر مزار وی حرفی بزنند و یا گریه و زاری سر بدهند؛ را هم ندارند.





لطفا به اشتراک بگذارید: