نمایشهای جمعه عرصه وحشت از حماسه کبیر فروغ جاویدان

روز ۳۰تیر، علاوه بر نمایش جمعه تهران که در آن سرکرده هوانیروز رژیم همراه با آخوند احمد خاتمی هراس دیکتاتوری ولایت فقیه را از حماسه ملی میهنی عملیات کبیر فروغ جاویدان به نمایش گذاشتند گماشتگان خامنه‌ای در نمایش جمعه در دهها شهر دیگر زوزه‌های هراس‌آلود سر دادند. از جمله در شهرهای آشتیان، اصفهان، تبریز، رشت، سمنان، قم، رودهن، خوی، ماکو، تفت، چرام، دهدشت، زنجان، آران و بیدگل، شهرستان قدس، خرم‌آباد، خور، اسالم و خرم‌دره.


در نمایش جمعه تبریز آخوند آل هاشم با اشاره به ‌عملیات کبیر فروغ جاویدان گفت: مجاهدین «اهداف شومی داشتند» آنها «اکنون نیز دشمن درجه یک نظام بوده و در تلاش افزایش تحریم آمریکا علیه نظام هستند». (‌ایرناـ۳۰تیر)

نماینده خامنه‌ای در استان البرز در نمایش جمعه کرج با یادآوری عملیات فروغ جاویدان با سوز و گداز گفت: «اکنون نام مجاهدین از لیست تروریستها بیرون رفته و اسم سپاه پاسداران به‌عنوان تروریست قرار داده شده که لازم است دستگاه دیپلوماسی در این خصوص مواضع محکمی اتخاذ کند». (ایرناـ۳۰تیر)

در رشت نماینده وحشت‌زده خامنه‌ای گفت:‌ «مجاهدین می‌خواستند ۴۸ساعته به تهران برسند». (قم پرس- ۳۰تیر)

در سمنان آخوند شاهچراغی گفت: «عملیات فروغ جاودان (مرصاد) «یکی از مهم‌ترین و سرنوشت سازترین عملیاتهای» نظام طی هشت سال جنگ ضدمیهنی بوده است. (قم پرس- ۳۰تیر)

در شهرستان دهدشت آخوند نصیری گفت: «بعد از پذیرش قطعنامه» مجاهدین «با تمام تجهیزاتشان» حمله کردند. (‌تسنیم- ۳۰تیر)

در نمایش جمعه اصفهان آخوند طباطبایی‌نژاد با تناقض‌گویی مضحکی ضمن ادعای تمام شدن مجاهدین با ابراز وحشت گفت: «اما باید دقت داشت و هوشیار بود تا ریشه آنان مجدداً در کشور رشد پیدا نکند». (فارس- ۳۰تیر)

در بیرجند هم آخوند تابعی با یادآوری عملیات فروغ جاویدان در ۵مرداد با ابزار نگرانی گفت: «دشمن دشمن است و هیچ وقت دوست نمی‌شود همیشه توطئه می‌کند و در این راستا همواره و در هر زمان کار این است که هوشیار و آگاه باشیم». (‌تسنیم- ۳۰تیر)

در شهرستان قدس آخوند میراحمدی با یادآوری کابوس سرنگونی نظام در صورت پیروزی عملیات فروغ جاویدان گفت: «ایران اسلامی با صحنه‌های دلخراش بسیار بزرگی روبه‌رو می‌شد». (‌تسنیم- ۳۰تیر)

خاطر نشان می‌شود در نمایش جمعه تهران آخوند احمد خاتمی با گذشت 21روز از گردهمایی بزرگ مقاومت ایران بار دیگر نگرانی نظام را از برگزاری پیروزمند این نمایش ابراز کرد و در وحشت از جنبش دادخواهی مردم ایران بار دیگر اعدام جنایتکارانه بیش از سی هزار زندانی سیاسی را تأیید کرد و از جمله گفت: «باید به کسانی که به حکم امام (ره) در دهه ۶۰ با (مجاهدین) برخورد کردند مدال داد». این آخوند جنایت‌پیشه بلافاصله علت وحشت خود را از جنبش دادخواهی مردم ایران بارز کرد و گفت:‌ «آنهایی که در سایت‌های خود جای جلاد و شهید را عوض می‌کنند، توبه کنند». (کیهان خامنه ای- ۳۱تیر)
لطفا به اشتراک بگذارید: