This browser does not support the video element.

سخنرانی طاهر بومدرا در سمینار عربی و بین المللی

گردهماییهای سه روزه مقاومت


سمینار شخصیتهای عربی و بین‌المللی:


”سرنگونی رژیم آخوندی


ضرورت پایان جنگ و تروریسم در خاورمیانه“


11تیر 1396

 

طاهر بومدرا-رئیس پیشین دفتر حقوق بشر سازمان ملل درعراق

برادران و خواهرانم، السلام علیکم

در واقع، بعنوان یک الجزائری با شما صحبت میکنم که در رخدادهای عراق به سر برده و شاهد عینی جنایتهایی علیه مجاهدین در کمپ اشرف بوده ام . در صحبتهایم روی جنایتهایی که علیه مبارزان مجاهدین خلق،به قوع پیوسته تمرکز خواهم کرد. بهطور ویژه به رویدادهای 1988 که در آن خمینی فرمان قتل عام داد. میگویم قتل عام تمامی مجاهدین خلق موجود در زندانها. ما در این گزارش آن جنایتها را به ثبت رساندیم. این گزارش همچنین به ثبت میرساند و مستند میسازد همه کسانی را که در جنایتهایی که قاضی بزرگ جفری رابرتسون آنرا قتل عام توصیف کرده دست داشته اند.

آخوندها باید درک کنند که جنایتهای آنها را تعقیب خواهیم کرد. بگذارید همه بدانند که ما بهآرامی و در سکوت کار میکنیم اما ملتزم به محقق کردن عینی نتایج هستیم.


به هر حال هم اکنون ما در برابر یک فرصت بسیار نادر قرار داریم. این جنایتها را به ثبت دادیم و آنرا را بین تمامی طرفهای ذیربط توزیع کردیم و همچنین یک ارزیابی از تمامی دادگاههایی که بلحاظ تخصصی چنین امکانی را دارند که چنین جنایتهایی را پوشش دهد انجام دادیم. بنابراین جنایتها بهثبت رسیده است، قوانین روشن شده است تمامی آن، از قوانین داخلی ایران و قوانین بینالمللی و حیطه و صلاحیتهای دادگاه روشن گردید ودلایل خلل ناپذیر و قاطعی بهثبت رسید. و فقط باید منتظر تردد آخوندها به خارج از کشورشان باشیم.

طوری که قبل از خروجشان از ایران باید در مورد حفاظتشان مذاکره کنند. مانند آنچه که اخیرا برای ژنرال البشیر حاکم سودان در آفریقای جنوبی رخ داد، دادگاه آفریقای جنوبی حکمی برای دستگیری وی صادر کرد و حکومت آفریقای جنوبی برای جلوگیری از یک افتضاح دیپلوماتیک او را از این کشور خارج کرد.. مانند چنین رخدادهایی برای هر آنکس که در این جنایتها دست دارد به زودی امکان پذیر خواهد شد و مطمئنا، متمرکز کردن همگی به این سمت خواسته مبرم ماست. بنابراین هر کس که میتواند ما را در این مسیر کمک کند لطفا به ما بپیوندد؛ با تشکر فراوان

 
لطفا به اشتراک بگذارید: