سناتور جان بوزمن:‌ ما باید نسبت به رژیم ایران بسیار نگران باشیم



  • سناتور جان بوزمن سناتور ارشد ایالت آرکانزاس آمریکا نسبت به تهدیدهای رژیم ایران ابراز نگرانی کرد.




به گزارش واشینگتن پست سناتور بوزمن گفت:‌


«من در دورانی که جنگ سرد برقرار بود بزرگ شده ام، زمانی بود که ما آماده سازیهای اتمی جنگ سرد را داشتیم و تمرین رفتن زیر میزها را انجام میدادیم. ما هنوز در این نقطه نیستیم ولی رژیم ایران بشکل مخفیانه یی برنامه هایش را پیش می برد. کره شمالی هم همینطور . این پدیده یی است که ما باید نسبت به آن بسیار بسیار نگران باشیم...”.


بیشتر بدانید:



مو بروکس عضو کنگره آمریکا: خطر بزرگتر کره شمالی نیست رژیم ایران است


مو بروکس Mo Brooks عضو کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا معتقد است تهدید رژیم ایران برای آمریکا بزرگتر از خط کره شمالی است.


فاکس نیوز 19مرداد 96 گزارش داد


تنشها بین کره شمالی و آمریکا در حال افزایش است . رئیس حکومت کره شمالی غیر قابل پیش بینی و غیرقابل کنترل است همین باعث نگرانی است.  مو بروکس Mo Brooks عضو کمیته روابط خارجی مجلس نمایندگان آمریکا میگوید رهبری کره شمالی یک فریبکار است.  او مانند دیوانه ها عمل می کند.


او اضافه کرد” رهبران کره شمالی میدانند که هیچ سیستم دفاع موشکی ندارند، آنها میدانند ما میتوانیم این کشور را کاملا نابود کنیم،”…


از طرف دیگر بروکس اظهار داشت که رژیم  ایران تهدید بیشتری است…


مو بروکس افزود:‌”خطر بزرگتر کره شمالی نیست بلکه رژیم ایران است. در ایران شما افرادی را دارید که انگیزه مذهبی دارند و در مواردی پیشنهاد کرده اند اقدام به عمل انتحاری کنند


لینک های مرتبط :


اخطار جیمز متیس وزیر دفاع آمریکا به کره شمالی


تهدید کره شمالی توسط دونالد ترامپ

لطفا به اشتراک بگذارید: