آژانس انرژی اتمی و نگرانی رژیم از بازدید از تاسیسات اتمی

بهرام قاسمی سخنگوی وزارت خارجه رژیم با نگرانی از بازدید بازرسان آژانس از مراکز نظامی گفت: :هیچ اجازه‌ای به دیگران برای ورود به حوزه‌های منع شده در تفاهمات برجام نمی‌دهیم .


وی افزود: قطعا از خطوط قرمز جمهوری اسلامی ایران عبور نخواهیم کرد


این مهره رژیم اضافه کرد: تسلیم زیاده خواهی دولت‌های خاص نخواهیم شد.».


قاسمی با لحن تهدید آمیزی افزود: «اروپایی‌ها بیش از گذشته و با جدیت بیشتر در مقابل زیاده خواهی دولت آمریکا, بایستند زیرا اگر در این توافق چندجانبه بین المللی نتوانند در مقابل این زیاده خواهی ها ایستادگی کنند شاید فردا برای آنان هم دیر باشد و آنان هم باید بهای بیشتری پرداخت کنند»


خاطرنشان می شود: نیکی هیلی نماینده آمریکا در سازمان ملل پس از دیدار با مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی گفت: برجام هیچ تمایزی میان بازدید از سایت های نظامی و غیرنظامی رژیم ایران قائل نشده است».



پاسدار فیروز آبادی : جز با اجازه خامنه ای هیچ مقامی حق بازدید از مراکز نظامی ایران را ندارد


[caption id="attachment_25098" align="aligncenter" width="370"] پاسدار فیروز آبادی : جز با اجازه خامنه ای هیچ مقامی حق بازدید از مراکز نظامی ایران را ندارد[/caption]


پاسدار فیروزآبادی مشاور عالی نظامی خامنه ای گفت:‌جز با اجازه (خامنه ای) هیچکس حق بازدید از مراکز نظامی راندارد. وی در واکنش به سخنان نماینده آمریکا درسازمان ملل برای بازدید از مراکز نظامی گفت:‌‌‌« نیکی‌ هیلی - مأمور فتنه جدید است. برجام اجازه بازدید از مراکز نظامی را نمی‌دهد. در جمهوری اسلامی جز با اجازه فرماندهی کل قوا هیچ مقامی نه خارجی، نه داخلی و نه حتی مقامات نیروهای مسلح غیرمرتبط حق بازدید از مراکز نظامی ایران را ندارد».



بیشتر بدانید






پیامدهای سفر نیکی هیلی در رژیم آخوندی – گزارشی از واکنشهای رژیم













[caption id="" align="aligncenter" width="724"]پیامدهای سفر نیکی هیلی در رژیم آخوندی – گزارشی از واکنشهای رژیم پیامدهای سفر نیکی هیلی در رژیم آخوندی – گزارشی از واکنشهای رژیم[/caption]




گزارشی از واکنشهای رژیم آخوندی در مورد طرح موضوع بازدید از مراکز نظامی و اتمی رژیم توسط آژانس بین‌المللی انرژی با عنوان


«پیامدهای سفر نیکی هیلی» در رژیم آخوندی:


تلویزیون رژیم: در حالی که آژانس بین المللی انرژی اتمی در ۶گزارش خود پایبندی ایران را به برجام مورد تایید قرار داده نیکی هیلی اعلام کرده که هدف از سفرش به وین این است که واشنگتن بفهمد آیا آژانس از سایتهای نظامی ایران برای راستی آزمایی پایبندی این کشور به توافق هسته یی بازدید خواهد کرد یانه؟ وزیر امور خارجه در نامه یی به مدیر کل آژانس انرژی اتمی در باره تبعات سفر نماینده آمریکا در سازمان ملل به وین هشدار داد و اعلام کرد هدف نیکی هیلی از سفر به وین پیامدهای مخربی در اجرای برجام خواهد داشت.

قبل از اینکه پیامد سفر نیکی هیلی نماینده آمریکا در سازمان ملل به وین ، در عرصه سیاسی مشخص شود، منجر به تشدید هراس باندها و بالاگرفتن جنگ دلواپسان نظام با باند روحانی شده است:

کیهان خامنه ای نوشته است:« با عرض تاسف بسیار باید گفت آمریکایی‌ها تا اینجای کار در پیشبرد استراتژی واقعی – و نه اعلامی- خود کاملاً موفق بوده‌اند. چرا که توانسته‌اند سیستم محاسباتی دستگاه دیپلماسی کشور را دچار اختلالی جدی کنند…کل این محاسبه و خروجی آن، دقیقاً همان چیزی است که آمریکایی‌ها می‌خواهند و به آن نیاز دارند…واکنش ضعیف به تحریم‌های بی‌سابقه و اخیر کنگره آمریکا که به امضای ترامپ نیز رسید، فصل تازه‌ای از فشار و چالش را برای ما ایجاد خواهد کرد و پیش از رسیدن این فصل باید چاره‌ای برای آن اندیشید.

آمریکایی‌ها بر سر بازدید از مراکز نظامی (ما) جنجال می‌کنند، …برخی دوستان داخلی خواهند گفت، آمریکایی‌ها به اندازه کافی بر سر این موضوع و ایستادگی ما عصبانی هستند. ترامپ سیاستمدار دیوانه‌ای است. بهتر است بیش از این، ترامپ دیوانه را عصبانی نکنیم که خطرناک است

کیهان خامنه ای همچنین با حمله به اظهارات صالحی که تصویر بتون ریزی در قلب راکتور آب سنگین اراک را فتوشاپ خوانده بود نوشته است: « رجز‌خوانی‌های خالی از محتوا و تحریف واقعیت در اردوی دولت همچنان ادامه داد. به نظر می‌رسد حفظ برجام و اهداف سیاسی و ترس از برافتادن پرده‌ها،حامیان برجام را به گفتن حرفهایی متناقض و خلاف بدیهیات وادار کرده است». کیهان خامنه ای سپس پخش اظهارات صالحی از تلویزیون رژیم را «خیانت» خوانده و می نویسد:« اینگونه اطلاع‌رسانی یکسویه،جفا به شعور و آگاهی مردم و خیانت به انقلاب اسلامی است»

ارگان باند موتلفه نیز با ابراز وحشت از تغییر دوران نوشته است«آنچه مسلم است اینکه فعالیتهای ضد برجامی دولت ترامپ وارد فاز تازه ای گردیده است…در چنین شرایطی لازم است برای مقابله با هر احتمالی از جمله خروج واشنگتن از برجام آماده بود



علی خرم مشاور ظریف نیز ضمن ابراز نگرانی از انزوای رژیم در 5+1 به رسانه های حکومتی گفته است« نکته قابل توجه این است که اروپایی ها هم اگر ببینند که فشار امریکا بیشتر می‌شود، یک جایی کوتاه می آیند با نظر آنها موافقت می کنند». وی با ابراز نگرانی از تنگنای منطقه یی رژیم افزوده است«این نشان می‌دهد که آمریکایی‌ها قصد دارند با استفاده از مسائل جاری در منطقه خاورمیانه به خصوص در عراق و سوریه و همچنین بهانه‌هایی مانند حمایت نظام از حزب‌الله اقدام به تصویب تحریم‌های جدیدی علیه ما بکنند». وی در صورت نقض برجام از طرف آمریکا، ادامه مسیر زهر خوران را به نظام توصیه کرده و گفته است:« در صورت نقض توافق هسته ای از سوی آمریکا، نظام باید با اطمینان و اعتماد کامل موضوع را از راه سیاسی و از راه کمیسیون مشترک نقض برجام یعنی راه حقوقی، دنبال کند. هرگونه تبلیغات و بزرگنمایی موضوع می تواند محیط بین المللی را به نفع طرف مقابل تمام کند»






لطفا به اشتراک بگذارید: