قم-در اعتراض به قتل یک راننده وانت معترضان مسیر میدان میوه و تره‌بار را بستند

رانندگان وانت بارها با بستن ورودی میدان میوه و تره بار خشم و نفرت خود را از اقدام جنایتکارانه قتل یک راننده وانت بار توسط ماموران آدمکش شهرداری قم نشان دادند.


[video width="256" height="480" mp4="https://www.iranntv.com/wp-content/uploads/2017/08/تجمع-وانت-داران-قم.mp4"][/video]

رانندگان وانت بارها در میدان میوه و تره‌بار قم روز یکشنبه دراعتراض به رفتار جنایتکارانه مأموران شهرداری ، در ورودی بلوار این میدان تجمع کردند و از ورود و خروج میوه و خودروها جلوگیری به عمل آوردند.


خاطرنشان می شود صبح روز شنبه هم یک پیمانکار شهرداری قم که بعد از ماه‌ها تلاش نتوانسته بود طلب خود را از شهرداری منطقه ۲ رژیم وصول کند، اقدام به خودسوزی در مقابل محل این شهرداری کرد


بعد از این واقعه تکاندهنده به علت شدت سوختگی و وخیم بودن حال وی, عصر روز شنبه به اصفهان منتقل شد.


در حاکمیت ضد ایرانی آخوندی هر روز در گوشه ای از این میهن حوادثی دردناک که نتیجه حکومت پلید آخوندی است به وقوع می پیوندد و عده ‌ای از زحمتکش ترین و محرومترین اقشار جامعه که برای امرار معاش و تامین نان بخور و نمیر خانواده در تلاش هستند توسط ماموران و مزدوران جنایتکار رژیم آخوندی به خاک و خون کشیده می‌شوند اما بی شک دور نیست روزی که این قاتلان و جانیان که بر جان و مال و نوامیس مردم ما حاکم شده‌اند نتیجه ظلم و جنایات خود را در شعله های قیامی که دودمان آنها را بسوزاند نظاره خواهند کرد .چرا هرکه باد کاشت توفان درو خواهد کرد .در ادامه به چند خبر دیگر از سرکوب دستفروشان توسط ایادی نطام پلید ولی فقیه توجه کنید:



درگیری دستفروشان با ماموران شهرداری در بابل!


در ادامه فشارها علیه دستفروشان محروم در بابل، در یک درگیری مامورین گشت سپند شهرداری بابل با یک دستفروش محروم؛مأموران اموال ناچیز وی را جمع کرده و بساطش را به هم زدند. این دستفروش زحمتکش که تمام دار و ندارش از بین رفته بود از شدت ناراحتی و عصبانیت بیهوش شد و به بیمارستان انتقال یافت. این عمل مأموران حکومتی با انزجار مردم مواجه شد.


تجمع های اعتراضی هموطنان و کارگران علیه رژیم غارتگر و سرکوبگر آخوندی همچنان ادامه دارد.


 دستفروشان و میوه فروشان ساردوئیه در جیرفت در اعتراض به سیاست های ضدمردمی رژیم آخوندی تجمع کردند.

لطفا به اشتراک بگذارید: