This browser does not support the video element.

رسوایی امتیازهای ناموجه اوباما به فاشیسم دینی

واشینگتن فری بیکن گزارش داد: به گفته‌ی قانونگذاران آمریکا و منابع دیگر، دولت اوباما احتمالاً اطلاعات امنیتی درباره‌ی اعزام مخفیانه‌ی شبه‌نظامیان از سوی رژیم ایران به سوریه را برای رسیدن به توافق هسته‌ای و انجام معاملات چندین میلیون‌دلاری با شرکت‌های هواپیمایی دولت ایران، پنهان کرده بوداین رژیم این شبه‌نظامیان را توسط هواپیماهای مسافربری خود به سوریه اعزام می‌کرده است.


واشینگتن فری بیکن افزود: رهبران کنگره‌ی آمریکا، اکنون خواهان رسیدگی و تحقیق در این زمینه هستند.


پیتر رسکام (Peter Roskam)، نماینده کنگره آمریکا گفت: «دولت اوباما قطعاً و بدون شک از انتقال نیروهای شبه‌نظامی ایران به سوریه برای حمایت از جنایات بشاراسد خبر داشته است.


ران دی‌سانتز (Ron DeSantis)، عضو کنگره آمریکا نیز گفت: «درحالی‌که دولت اوباما مشغول فرستادن بسته‌های چندمیلیون دلاری پول نقد به تهران بود، رژیم ایران، همزمان درحال اعزام شبه‌نظامیان به سوریه بوده‌اند. دولت اوباما چشم خود را عمداً برروی این مسأله بسته بود؛ زیرا همه‌ی همّ و غم آن، رسیدن به یک توافق هسته‌ای و برداشتن تحریم‌ها علیه بزرگترین کشور حامی تروریسم در جهان بود.


واشنگتن تایمز نوشت: توجیه شرکت هواپیمایی بوئینگ برای فروش هواپیماهای جدید به یک رژیم تروریست، این است که دولت آمریکا تعیین کرده که رژیم ایران به توافقنامه هسته‌ای سال 2015 پایبند است. توافقنامه دولت اوباما دستگاه تروریسم جهانی رژیم ایران را دست نخورده باقی گذاشت و آن را با تأمین مالی جدید تقویت کرد.


دولت ترامپ باید از اتوریته جدید که در لایحه مقابله با دشمنان ، از طریق تحریمها موجود است و همچنین دیگر ابزارهای در دسترس خود استفاده کند تا از این فروش جلوگیری کند.


واشتنگتن تایمز می نویسد:‌ لایحه تحریمها رابطه تجاری شرکتهای آمریکایی با سپاه پاسداران و نیروی قدس را بدلیل دست داشتن آنها در ”برنامه بین المللی فعالیتهای بی ثبات کننده, حمایت از اقدامات تروریسم بین المللی و برنامه موشک بالستیک.“ .جرم محسوب می کند

لطفا به اشتراک بگذارید: