خامنه ای :آن‌روی سخنان خامنه‌ای با کارگزارنش در پدافند هوایی

روز 12شهریور خامنه‌ای با تعدادی از سرکردگان قرارگاه پدافند هوایی ضد خاتم‌الانبیا دیدار کرد و خطاب به آنها سخنانی گفت که رسانه‌های رژیم تنها جملاتی از حرفهای خامنه‌ای را به‌صورت غیرمستقیم منعکس کردند، اما از همین چند جمله هم می‌توان فهمید که در پدافند هوایی نظام هم وضع خراب است و سرکرده‌های پدافند نوحة علیلم ذلیلم را برای خامنه‌ای خوانده‌اند وولی‌فقیه ارتجاع هم متقابلاً برای آنها منبر حفظ روحیه گذاشت. به برخی عبارات گزیده‌اش خطاب به پرسنل و سرکردگان پدافند هوایی نگاه کنید:


 «تأکید کردند با کار و تلاش بی‌وقفه، استعدادهای پرشمار نیروی انسانی را شکوفا کنید و آن را در خدمت رفع کمبودها و نیازهای کشور قرار دهید... رهبر انقلاب اسلامی، نیروی انسانیِ باسواد، باتدبیر، شجاع و خستگی‌ناپذیر را پایه و اساس غلبه بر موانع و عبور از آنها دانستند... ایشان نسخه‌ی علاج‌بخشِ مشکلات کشور را به‌کار گرفتن و فعال کردن این توانایی‌ها و استعدادهای جوشان خواندند و با تقدیر از هماهنگی ارتش و سپاه در قرارگاه پدافند هوایی و هم‌چنین همکاری این قرارگاه با وزارت دفاع و دانشگاهها و مراکز علمی در برطرف کردن نیازها و کمبودها، افزودند: کار و تلاش را با آهنگی پر شتاب‌تر از قبل ادامه دهید و با ارائه‌ی طرح‌های نو و ابتکاری در جهت خودکفایی کشور، به پیش بروید».


 


هر دو سوی این عبارات به اندازه کافی روشن هست؛ آنها آمده‌اند و می‌گویند «آقا» وضع خراب است، با توجه به تهدیدها و با توجه به تحریمها، امکانات و تجهیزاتمان کم و خودمان هم می‌ترسیم، می‌لرزیم. خامنه‌ای هم «نسخه علاج بخش مشکلات» برای «غلبه بر موانع» برایشان پیچیده که جز گفتار درمانی و روضه درمانی نیست.


 
لطفا به اشتراک بگذارید: