دونالد ترامپ: رژیم ایران، حامی گروههای تروریستی و شبه نظامیان افراطی

شب گذشته 16شهریور96 دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا در یک کنفرانس مشترک مطبوعاتی با امیر کویت رژیم ایران را حامی گروههای تروریستی و شبه نظامیان افراطی معرفی کرد.


دونالد ترامپ گفت:‌


در خلال سفرم به عربستان سعودی بارهبران بیش از 50کشور عرب و مسلمان در مورد ضرورت مقابله با دشمن مشترکمان، گروه های جنایتکار و ویروسهایی که کل مردم متمدن را تهدید می کنند بحث کردم.


همه کشورهای مسئول باید باهم کار کنند تا این گروه ها و تامین مالی آنها و مسیر غلط ایدئولوژی شیطانی آنان را از خاک خودپاک کنند.


هرکشور منطقه باید تصمیم بگیرد خواهان چه نوع آینده ای برای فرزندان خود است خواهان خشونت است یا صلح.


این همچنین به معنی مقابله با آنهایی است که مانند رژیم ایران از گروههای تروریستی و شبه نظامیان افراطی حمایت می کنند.


همکاری میان آمریکا و کویت هرگز به این حد قوی نبوده است هرگز نبوده. اف بی آی و دولت کویت اقدامات ضد تروریستی و اشتراک اطلاعاتمان را گسترش می دهند.


دونالد ترامپ افزود:


ما از متحدینمان در شورای همکاری خلیج فارس و مصر می خواهیم که روی تعهدمان در اجلاس عربستان متمرکز شوند تا تلاش مشترکمان رابرای بیرون راندن و شکست داعش ادامه دهیم.


قطر، عربستان سعودی، امارات متحده عربی و بحرین و مصر همه شرکای ضروری آمریکا در این تلاش هستند. ما بهترین روابط را با همه آنها داریم شاید از همیشه بهتر باشد. ما بایک شورای همکاری خلیج فارس متحد، موفق تر خواهیم بود.


با تقویت ارتباطاتمان با متحدینی مانند کویت ما پیامی قوی به سازمان های تروریستی و متجاوزین منطقه می دهیم که آنها پیروز نخواهند شد و نمی توانند علیه ما پیروز شوند . و ارتش ماقویتر و قویتر و قویتر میشود.

لطفا به اشتراک بگذارید: