تناقض گوییها در بن‌بست برجام


  • گزارش خبری شنبه ۹۶/۶۲۵ تناقض‌گویی مقامات و مهره‌ها و رسانه‌های حکومتی تصویر روشنی از وضعیت نظام در بن‌بست برجام ارائه می‌دهد.


 

  •  (تلویزیون رژیم- ۲۱شهریور): «خرازی در نشست شورای راهبردی روابط خارجی که با حضور وزیر خارجه پیشین فرانسه برگزار شد افزود مواضع کشورهای اروپایی در حمایت از برجام صریح بوده اما مسائل بانکی و بیمه‌یی هنوز حل نشده و امیدواریم این آزمایش به اثبات استقلال سیاست اروپا در برابر آمریکا منتهی شود».


[caption id="attachment_30958" align="aligncenter" width="300"]خررازی :مواضع کشورهای اروپایی در حمایت از برجام صریح بوده اما مسائل بانکی و بیمه‌یی هنوز حل نشده خررازی :مواضع کشورهای اروپایی در حمایت از برجام صریح بوده اما مسائل بانکی و بیمه‌یی هنوز حل نشده[/caption]

 

  •  (روزنامه اعتماد- ۲۱شهریور): «در همین حال علی خرم از مشاوران ظریف... .. رژیم را لاعلاج از اجرای دستورات آژانس و برجام دانست و گفت نظام بدون توجه به بهانه‌جویی‌های آمریکا و سنگ‌اندازی آمریکا در مقابل برجام، باید به‌عنوان یک طرف برجام تعهدات و مسئولیتهای خود را بر اساس این توافق بین‌المللی انجام دهد... . حیات برجام در گرو اجرای دقیق آن از سوی ایران خواهد بود، تا هیچ بهانه‌یی در اختیار آژانس به‌عنوان ناظر فنی اجرای برجام قرار نگیرد که آمریکایی‌ها بتوانند آن را به‌عنوان بهانه حقوقی علیه برجام علم کنند».


 

  • کیهان خامنه‌ای در 21شهریوردر پاسخ به این استدلالهای باند رقیب به‌نقل از پاسدار حسین شریعتمداری نوشت: «ترجمه این دیدگاه به زبان غیردیپلوماتیک و همه‌فهم، آن است که در چالش هسته‌یی با شکم خود محکم به لگد آمریکا می‌کوبیم و حتماً به ملت نیز گزارش می‌دهند که ضربه محکمی به آمریکا زده‌ایم!».


[caption id="attachment_30962" align="aligncenter" width="300"]شریعتمداری شکم خود محکم به لگد آمریکا می‌کوبیم شریعتمداری شکم خود محکم به لگد آمریکا می‌کوبیم[/caption]

 

تلویزیون رژیم ۲۰شهریور وضعیت سردرگم نظام در بن‌بست برجام را اینگونه گزارش داد:




  •  «برجام بالاخره با آمریکا یا بدون آمریکا؟ آمریکا هفته دیگر موضع جدید خود را درباره برجام اعلام می‌کند. رئیس‌جمهور آمریکا یا با تغییر هر چه بیشتر محتوای برجام تلاش خواهد کرد، این توافقنامه را بیشتر از گذشته و حال در چارچوب منافع آمریکا تغییر دهد و یا به بهانه‌هایی از برجام خروج خواهد کرد. مسئولان اجرایی و هسته‌یی ایران در مقابل این عهدشکنی کامل چگونه از حقوق ملت دفاع خواهند کرد؟ منتظر می‌مانیم.»


بیشتر بخوانید



وحشت از هزار پای ته جام برجام ۲


نگرانی و بن‌بست رژیم از برجام


تناقض گوییها در بن‌بست برجام

لطفا به اشتراک بگذارید: