This browser does not support the video element.

حرکتهای اعتراضی اقشار مختلف مردم علیه ستم و چپاول رژیم آخوندی

حرکتهای اعتراضی


گزارشی از حرکت‌های اعتراضی اقشار مختلف مردم میهنمان در شهرهای مختلف، علیه چپاول و ستم رژیم آخوندی

 

اعتراض و قیام

هرفرصت ،هرزمان ،هرمکان

 

حرکت‌های اعتراضی و تحصن‌های غارت‌شدگان مؤسسات حکومتی و مؤسسات وابسته به سپاه پاسداران در شهرهای مختلف، علیه دزدی و چپاولگری رژیم ادامه دارد.

در تهران، غارت‌شدگان کاسپین وابسته به سپاه که در برابر قوة قضاییة رژیم شبانه‌روزی به تحصن خود ادامه می‌دهند، از جمله شعار می‌دادند: «عزا عزاست امروز، روز عزاست امروز، زندگی ما مردم روی هواست امروز».

 

غارت‌شدگان کاسپین در کرمان نیز در مقابل شعبة خواجوی این مؤسسه دست به تجمع زدند و خواهان پس‌گرفتن پول‌های به‌یغما رفتة خود شدند.

در همین حال غارت‌شدگان مؤسسة حکومتی آرمان در شهرهای مختلف کشور، از جمله اهواز، خرمشهر، دزفول، شیراز و بوشهر تجمعات اعتراضی برگزار کردند.

در اهواز غارت‌شدگان خشمگین موسسه حکومتی آرمان وحدت که ماه‌هاست برای بازگرداندن اموال خود تجمع می‌کنند، در اعتراض به عدم پاسخگویی کارگزاران رژیم، وسایل مؤسسه را تخریب کردند.

 

معترضان در اهواز شعار می‌دادند: تا پول ما به باده، هر روز همین بساطه

 

در یک تجمع اعتراضی دیگر، غارت‌شدگان در ملایر علیه چپاولگری سردمداران  رژیم شعار می‌دادند: انتخابات تموم شد، دزدی‌هاشون شروع شد.

 

غارت‌شدگان مؤسسة حکومتی افضل توس در تهران و مشهد دست به تجمعات اعتراضی زدند. آنها از جمله شعار می‌دادند: «این فریاد حسین است هیهات منالذله» و «یا حجت بن‌الحسن ریشه ظلم رو بکن»

 

در مشهد غارت‌شدگان مؤسسة حکومتی پدیدة شاندیز مأموران جنایتکار انتظامی را که قصد داشتند تحصن آنها را در مقابل استانداری رژیم در خراسان رضوی بر هم بزنند، وادار به عقب‌نشینی کردند و به تحصن ادامه دادند. آنها شعار می‌دادند: «نیروی انتظامی خجالت خجالت».

 

در اراک کارگران و پرسنل کارخانة هپکو که ماه‌هاست حقوق و دستمزدهایشان را دریافت نکرده‌اند مسیر راه‌آهن اراک - قم را بستند.

هم‌چنین دانشجویان دانشگاه صنعتی اراک در حمایت از کارگران و زحمتکشان این شهر، در محوطة اصلی دانشگاه تجمع کردند. در بیانیة پایانی دانشجویان، آمده است: «درد کارگران، درد دانشجویان هم هست».

اعتراض سراسری دانشجویان دوره روزانه دندان پزشکی جندی شاپور به‌خاطر کمبود فضای آموزشی ادامه یافت و دانشکدة دندان‌پزشکی به‌طور کامل تعطیل شد.

 

در قم مأموران شهرداری رژیم به بهانة سد معبر، قصد مصادرة خودروی یک هموطن دست‌فروش را داشتند که با مقاومت این هموطن و اهالی محل مواجه شدند.

 

سایر حرکت‌های اعتراضی اقشار مختلف مردم علیه ستم و چپاول رژیم آخوندی از جمله عبارت بودند از:

اعتصاب کارگران شرکت آب و خاک طرح عتابیه در سوسنگرد

اعتصاب کارگران کارخانه سیمان بهبهان

اعتصاب پرسنل نیروگاه ترکیبی بهبهان و بستن این نیروگاه در اعتراض به پرداخت‌نشدن حقوق عقب‌افتاده

تجمع اعتراضی پرسنل بیمارستان موسوم به خمینی در دهدشت

و تحصن و تجمع اعتراضی کارگران پتروشیمی تبریز

 
لطفا به اشتراک بگذارید: