بیست و دومین برنامه گلریزان همیاری

[heading style="h2" heading="بیست و دومین برنامه گلریزان همیاری" fonsize=""]


[heading style="h2" heading="از روز جمعه 12 آبان ماه 96 (3 نوامبر 2017)" fonsize=""]


روابط عمومی سیمای آزادی تلویزیون ملی ایران به اطلاع هموطنان و بینندگان گرامی سیمای آزادی می رساند که بیست ودومین برنامه همیاری ملی با سیمای آزادی روزهای جمعه، شنبه و یکشنبه 12، 13 و 14 آبان۱۳۹۶، برابر با 3 ، 4 و 5 نوامبر 2017، برگزار خواهد شد.

گلریزان همیاری در بیست و یک برنامه گذشته، به خاطر استقبال و مشارکت فزاینده همیاران و هموطنان از شهرهای میهن تا کشورهای مختلف جهان ، تجلیگاه نثار اعتماد هموطنان به صدا و سیمای آزادیخواهی مردم ایران شده است.

کارزار همیاری با سیمای آزادی، بازتاب شور و شوق میهنی برای استمرار و گسترش فعالیتهای سیمای آزادی، و درهم شکستن خفقان و سانسور رژیم،. و برای حمایت بی شائبه از رسانه یی که بازتاب دهنده آرمانها و تلاشهای آنها برای نیل به آزادی است..

این کارزار بزرگ هم چنین تاکیدی است بر عزم جزم مردم ایران برای نیل به آزادی و حاکمیت مردم ایران که

از دل زندانهای قرون وسطایی رژیم آخوندی می جوشد،تا خیابانها و محله های و مدارس و دانشگاهها و کارخانه ها و خانه های هموطنان در شهرهای مختلف میهن امتداد می یابد و تا اقصی نقاط جهان گسترش پیدا میکند.

بیست و دومین برنامه همیاری ملی با سیمای آزادی ، در روزهای جمعه، شنبه و یکشنبه 12، 13 و 14 آبان1396، برابر با 3 ، 4 و 5 نوامبر 2017، با حضور و مشارکت گسترده و کمکهای ارزشمند شما در این کارزار میهنی و در این حماسه همبستگی برای هرچه رساتر کردن صدای آزادیخواهی ملت ایران برگزار خواهد شد

 

 
لطفا به اشتراک بگذارید: