فاکس نیوز: مریم رجوی از جوانان ایران خواست به حمایت از اعتراضات برخیزند

فاکس نیوز اول آبان96 در پایگاه خبری خود گزارشی از گسترش اعتراضات مردمی در ایران درج کرد. فاکس‌ نیوز نوشت:‌

مریم رجوی پرزیدنت شورای ملی مقاومت ایران طی اطلاعیه‌یی که (دوشنبه) منتشر شد گفت شعارهای شجاعانه در تظاهرات و گردهمایی امروز که مسئولان قضایی و مجریه این رژ‌یم علاوه بر نیروی سرکوبگر دولتی و نیروهای اطلاعاتی را هدف قرار داد، منعکس‌کننده خواست مردم برای سرنگونی دیکتاتوری مذهبی آخوندهاست
مریم رجوی به‌طور خاص از جوانان ایران خواست تا مردان و زنان کشورشان را در این اعتراضات برای گرفتن حقوقشان حمایت کنند و این اعتراضات را گسترش بدهند.

رجوی تأکید کرد:


تقلب سازمانیافته همراه با قتلها و خصومتهای سازمانیافته، ارکان رژیم منحط آخوندها را تشکیل می‌دهد.
فاکس نیوز خاطرنشان کرد:‌ روز دوشنبه بیش از 2000نفر ایرانی در مقابل مجلس جمع شدند و علیه غارت اموالشان و سیاستهای فاسد حاکم دست به حرکت اعتراضی زدند.
بر اساس گزارش و فیلمی که توسط شورای ملی مقاومت ایران ارسال شده، بیش از 2000نفر در مقابل مجلس تظاهرات کردند.

معترضان که مأموران انتظامی با آنها برخورد می‌کرد علیه رژیم شعار می‌دادند که نیروی انتظامی خجالت خجالت، مرگ بر دیکتاتور، مرگ بر دولت مردم فریب.
وقتی مأموران انتظامی زنان را دستگیر می‌کردند جمعیت شعارهای خصمانه تری علیه رژیم دادند. آنان فریاد زدند که تو داعشی هستی مرگ بر داعش، مردم را رها کن.
روحانی خجالت، و روی یک بنر نوشته شده بود: کسری بودجه داشتن پول ما رو برداشتن.

بنا‌ به این گزارش نیروی انتظامی هم‌چنین اعتراض کنندگان را محاصره کرد و این در حالی بود که آنها خط مأموران را شکستند و خیلی از مردم در پیاده رو به معترضان پیوستند. در این زمان واحد موتورسیکلت سپاه وارد و مستقر شد. در این میان اعتراض کنندگان با پرتاب سنگ به آنها پاسخ دادند.

 
لطفا به اشتراک بگذارید: