اخبار اعتراضات و اعتصابات کارگران و دانشجویان و سایر اقشار مردم ایران

سرخط ۵ آبان ۱۳۹۶- سرخط اخبار اعتراضات و اعتصابات امروز بدین شرح است:

اعتراض کارگران در قم


کارگران فضای سبز منطقه ۳ قم نسبت به پرداخت نشدن سه ماه حقوق عقب‌افتاده خود اعتراض کردند. یکی از کارگران معترض گفت صدای ما کارگران به کسی نمی‌رسد.

[caption id="attachment_44695" align="alignleft" width="300"]اعتراض کارگران در قم اعتراض کارگران در قم[/caption]

تجمع کارگران شرکت حمل و نقل خلیج‌فارس در اسلامشهر


کارگران شرکت حمل و نقل خلیج‌فارس در مقابل فرمانداری رژیم در اسلام شهر تجمع کردند. تجمع‌کنندگان خواستار پرداخت مطالبات عقب‌افتاده خود شدند. این کارگران در روزهای قبل هم تجمع اعتراضی داشتند.

تجمع اعتراضی کارکنان هتل


کارکنان هتل پنج ستاره بین‌المللی هرمز بندرعباس در اعتراض به پرداخت نشدن مطالباتشان با تجمع در محوطه هتل خواستار پرداخت حقوق خود هستند.

[caption id="attachment_44694" align="alignleft" width="300"]تجمع اعتراضی کارکنان هتل تجمع اعتراضی کارکنان هتل[/caption]

اعتراض به نداشتن امکانات اولیه


مردم محله موسوم به صیاد شیرازی در منطقه ۲شهرداری کرمان در اعتراض به نداشتن آب، برق و گاز و نبود آسفالت کوچه در مقابل استانداری رژیم در این شهر تجمع کردند و خواستار رسیدگی به وضعیت خود شدند.

کارگران چادرنشین شده‌اند


کارگران پروژه مقاوم‌سازی‌پل‌های راه‌آهن محور میانه-مراغه در ا عتراض به پرداخت نشدن ۵ماه حقوق که عقب‌افتاده است تجمع کردند. آنها به‌دلیل نگرفتن ۵ماه حقوق کار را متوقف کردند و می‌گویند که اکثراً چادر نشین هستند وبا مشکلات زیادی مواجهه شده‌اند

اعتراض در منطقه آزاد کیش


کارگران «کیش چوب» در اعتراض به بلاتکلیفی در وضعیت شغلی و پرداخت نشدن مطالبات مزدی خود مقابل دفتر اشتغال منطقه آزاد کیش تجمع کردند.

تجمع پرستاران و کارمندان بیمارستان در رشت


پرستاران وکارمندان بیمارستان موسوم به ولایت در رشت در اعتراض به پرداخت نشدن ۱۳ماه کارانه تجمع کردند. این تجمع در حالی صورت گرفت که پرستاران قراردادی به‌دلیل شرکت در تجمع

[caption id="attachment_44696" align="alignleft" width="300"]تجمع پرستاران وکارمندان بیمارستان در رشت تجمع پرستاران وکارمندان بیمارستان در رشت[/caption]

اعتراضی در خطر اخراج قرار دارند. کارانه غارت شده پرستاران بنا‌به گزارش پرستاران به ۸ میلیون تومان می‌رسد.

تجمع مهندسان ناظر کشاورزی مقابل مجلس ارتجاع


مهندسان ناظر کشاورزی در اعتراض به عدم استخدام خود به‌رغم داشتن ۱۰سال سابقه و کمترین حقوق؛ مقابل مجلس ارتجاع تجمع کردند. آنها بنرهایی را به همراه داشتند که اعتراض آنها را نسبت به این بی‌عدالتی و تبعیض در رژیم آخوندی نشان می‌داد.

بیشتر بخوانید:

تظاهرات اقشار به جان آمده از ستم و چپاول آخوندی در شهرهای میهن


فاکس نیوز: گسترش تظاهرات ضد حکومتی در ایران

لطفا به اشتراک بگذارید: