اخبار اعتراضات و اعتصابات کارگران و دانشجویان و سایر اقشار مردم ایران

سرخط ۵ آبان ۱۳۹۶- سرخط اخبار اعتراضات و اعتصابات امروز بدین شرح است:

شور قیام و خیزش در شعارهای مردم اهواز علیه فاشیسم مذهبی


[caption id="attachment_44684" align="alignleft" width="300"]شور قیام و خیزش در شعارهای مردم اهواز علیه فاشیسم مذهبی شور قیام در شعارهای مردم اهواز علیه فاشیسم مذهبی[/caption]

‌در ادامه تجمعات شبانه مردم اهواز علیه غارت و چپاول حاکمیت آخوندی، غارت‌شدگان آرمان در اعتراض به چپاول سپرده‌های خود مقابل استانداری رژیم در این شهر تجمع کردند. آنان در برابر حملات وحشیانه نیروی انتظامی به غارت‌شدگان شعار می‌دادند:
«پولای مارو خوردن بجاش زندون آوردن!
بیت المال خوردن به مردم حمله بردن»
حضور گسترده زنان در این تجمع اعتراضی چشمگیر بود. تجمع‌کنندگان علیه دخالت رژیم آخوندی در سوریه و کشتار مردم این کشور با پول و ثروت مردم ایران شعار می‌دادند: «سوریه‌رو رها کن فکری به‌حال ما کن» تظاهرکنندگان علیه رئیس دزد و جنایتکار قوه قضاییه شعار می‌دادند: «لاریجانی قاضیه با دزدا همبازیه» و «اون دخترش جاسوسه چرا دلش بسوزه».

غارت سپرده‌گذاران ایران خودرو و اعتراض مردم


کارگزاران رژیم در شرکت ایران خودرو در نمایندگی ۵۰۵۴ سپرده‌های مردمی را که برای دریافت ماشین سپرده‌گذاری کرده بودند غارت کردند. مردم غارت شده در اعتراض به غارت پولشان مقابل وزارت صنعت و معدن کابینه آخوند روحانی در خیابان سمیه تجمع کردند.
تجمع‌کنندگان دست نوشته‌هایی در دست دارند که روی آن نوشته شده است: پیش فروش محصولات ایران خودرو فریب و دزدی آشکار است.
سپاه پاسداران خامنه‌ای بر روی این شرکت نیز چنگ‌اندازی دارد و سهامدار بزرگ ایران خودرو است

فریاد مردم از چپاولگری مؤسسه حکومتی عصر نوین


[caption id="attachment_44686" align="alignleft" width="300"]فریاد مردم از چپاولگری مؤسسه حکومتی عصر نوین فریاد مردم از چپاولگری مؤسسه حکومتی عصر نوین[/caption]

غارت‌شدگان مؤسسه حکومتی عصر نوین در برابر مقر ریاست‌جمهوری رژیم در خیابان پاستور و در مقابل وزارت جهاد کشاورزی رژیم که این مؤسسه وابسته به آن است، تجمع اعتراضی برپا کردند. آنان پلاکاردی در دست داشتند که روی آن نوشته شده بود: «ما سرمایه‌گذاران شرکت عصر نوین خواهان رسیدگی هر چه سریعتر به پرونده کلاهبرداری متهمین هستیم»، « جنایتکار یکدفعه انسان را می‌کشد و مرگ فقط یک درد را تحمیل می‌کند ولی ما مالباختگان شرکت عصر نوین روزی چند بار می‌میریم دوباره زنده می‌شویم خدا هیچکسی را شرمنده زن و بچه‌اش نکند»، «عمل این کلاهبردارها کمتر از جنایت نیست».

بیشتر بخوانید:

اعتراض مردم و بستن جاده آغاجاری به امیدیه خوزستان + فیلم


حمله به کلانتری نیروی انتظامی در زاهدان


‌تجمع اعتراضی کارگران در مراغه

لطفا به اشتراک بگذارید: