This browser does not support the video element.

طنز، آقای موشکاف: دورهمی سران سه قوه نظام غرق بحران، چرا؟

طنز، آقای موشکاف


موشکاف:‌ سلام! تو این بحرانهایی که نظام ولایت توش غرقه و دیگه توان دست و پا زدن هم نداره سران سه قوة نظام یه دور همی گذاشتن. چرا؟ تا سر به سر هم بذارن و ببینن چه خاکی می تونن تو سرشون کنن. هاهاهاها.


 

سران سه قوه درباره مسایل مهمترین مسائل کشور و منطقه گفتگو تبادل نظر کردند...،

روحانی: آمریکاییها دنبال توطئه هستند... مردم ما رو نسبت به آیندة اقتصاد کشور دچار تردید بکنند».

و اساس برنامة آمریکا هم ایجاد یاس و ناامیدی در میان مردم هست... البته ما در این جلسه، برای سناریوهای مختلفی که ممکن است پیش روی ما باشد، بحث کردیم و هماهنگی لازم برای تصمیمات آینده ما بحمدالله وجود دارد».

موشکاف:‌  هاهاهاها. اولا که یک سناریو بیشتر برای سرانجام نظام وجود نداره، دوماً هماهنگی کردین برای تصمیمهای آینده، تصمیم الان چی شد؟ در مقابل این همه بدعهدی استکبار چه غلطی می خواین بکنین؟؟ هاهاهاها.


 

روحانی: ساز و کاری هم ما پیش‌بینی کردیم برای جذب بهتر سرمایه‌گذاری بویژه از سوی کارآفرینان ایرانی خارج از کشور تصمیمات خوبی اتخاذ کردیم».

مجری رژیم: «رئیس مجلس هم در گفتگو با خبرنگاران از تلاش آمریکا برای اضطراب آفرینی...

علی لاریجانی:‌ «من فکر می کنم مسیر جمهوری اسلامی داهیانه و دقیق بوده و دشمن بیشتر به دنبال ایجاد اضطراب است و در رسانه ها بارها گفته می شود که آمریکایی ها ما را تحریم کرده اند اما ذات اظهارات آنها را که می بینید بیش از اینکه در مقام عمل جدی باشد, پروپاگاندا است».

موشکاف:‌ هاهاهاها. مسیر دقیقشون اینطوری بوده که برجامشون به اینجا رسیده حسابشو بکنین اگه غیر دقیق می رفتن به کجا می رسیدن. هاهاهاها. ضمن اینکه پروپاگاندشون نظام ولایتو به این روز انداخته حسابشو بکن که وقتی دست به عمل بزنن این آخوندا چه حال زاری پیدا می کنن. هاهاهاها.


 

رئیس قوه قضاییه همچنین بر لزوم صیانت از اقتصاد کشور برای مقابله با تحریم ها تأکید کرد و گفت: دشمن تا زمانی که احساس کند اقتصاد, نقطه ضعف کشور ماست فشار را کم نخواهد کرد. ما باید اقتصاد کشور را به گونه ای اداره کنیم که تحریم ها بی اثر باشد.».

موشکاف:  هاهاهاها. خواب دیدی خیر باشه! از کی اقتصاد برای نظام این قدر مهم شد، اگر اقتصاد نظام روی حرف دجال بنا شده که گفته بود اقتصاد مال خره. هاهاهاها البته الان معلوم شده که بعضی از این خرا ژن خوب هم دارن. هاهاهاها.


 

علی لاریجانی در حاشیه نشست سران سه قوه در جمع خبرنگاران گفت: وزارت امور خارجه گزارش های سه ماهه در خصوص نحوه اجرای برجام می دهد و کمیسیون امنیت ملی نیز گزارش هایی 6 ماهه ارائه می کند که با توجه به حساسیت مسائل اخیر می توانند مطابق ماده 49 آیین نامه به صورت 3 ماهه نیز گزارشی به مجلس ارائه کنند که سیمای روشنی از اقدامات آمریکا ارائه داده و برخی پیشنهادات عملی مطرح شود.

موشکاف:  هاهاهاها. تازه پیشنهاد عملی مطرح شود؟ پس برا چی جمع شدین؟


حالا به نظرتون حاصل دورهمی سران سه قوه چی بوده؟‌هاهاهاها. هیچی! دستشون خالی تر از خالیه! اصلا این دورهمی رو به فرمان عظما بود که تو این وانفسا بیشتر از این جر و واجر نشن. هاهاهاها. البته بعدا صداش بیشتر درمیاد. هاهاهاها. شب شما خوش

لطفا به اشتراک بگذارید: