This browser does not support the video element.

طنز، آقای موشکاف: قرار گلریزان و حال و روز زار عظما

طنز، آقای موشکاف


موشکاف: سلام! یه سلامِ ویژة موشکافانه دارم به همة همیاران باصفای سیمای آزادی که میخوان سرِ قرارِ گلریزان حاضر بشن و با تماساشون شلیک کنن به قلب خامنه و شیخ فری. ها ها ها ....


موشکاف:‌ هاهاهاها. بعله. این روزا حال و روز عظما زاره. مثل بوکسوری میمونه که ۴-۵ روند کتک خورده و منتظر مشت آخره. اتمیش که اونجور، موشکیش که اینجور، تو منطقه که واویلا، وضعیت داخلی هم که نگو و نپرس، همیاری هم که داره میره تو چشش تا جونش درآد. هاهاهاها. قبول دارین موشکافای عزیزم؟ حالا شما بگین.


درود به برو بچه ‌ها سیمای آزادی که واقعاً خستگی ناپذیر هستند پر انرژی و با ایمان، شبانه روز دارند تلاش میکنند، شما با صداقت تون کارتون و اخبار بدون سانسورتون مردم هوشیار کردید امروز مردم نسبت به این موضوع آگاه شدند که سیمای صدا و سیمای رژیم نوکر حکومت هستش من واقعا ازتون ممنونم

 موشکاف:‌  شرمنده مون کردی. آخه منم جزو برو بچ سیمام. خجالتمون دادی. شما که حرف میزنین شونه های ما سنگین می شه. اما بازم چون شما هستین و همیاری ادامه داره، این جوری می تونیم سیما رو سیماتر کنیم و از خجالتتون در بیایم. دلم برا صدای همیاران موشکاف تنگ شده. بازم بگین که موشکاف منتظره:


عرفان هستم از تهران خوشحالم که برای اولین بار در گلریزان همیاری شرکت می کنم از همینجا به کسانی که صدای مظلومیت مردم ایران را به بیرون ایران می رسانند، خسته نباشید بگم، چیزی که روشن است تاریخ ملت ایران است که همه از آن یاد می کنند، من هم می خواستم توی مقاومت سهمی داشته باشم،

موشکاف: درود به این هموطنای گلم که میخوان در نوشتن تاریخ امروز ایران سهمی داشته باشن. چون تاریخ واقعی مردم ایران تاریخ همین مقاومته که تو سیمای منعکس میشه. هاهاهاها. آخوندا که یه پاراگراف میشن و میرن به زباله دان تاریخ. هاهاهاها.


ما جوونا به نوبه خودمون اعلام میکنیم که برای سرنگونی این حکومت پلید آماده‌ایم و من در همینجا اعلام میکنم که در پاسخ به فرمان رهبر مقاومت برادر مسعود، اشرف شماره 110 رو برپا کردیم و از طرف خودم و رزمندگان اشرف 110 از ارتش قیام و سرنگونی در تهران به برادر میگم: حاضر، حاضر، حاضر.

موشکاف: دم شما جوونا گرم که واسه سرنگون کردن آخوندا آستین بالا زدین و حاضرین. تا کور بشن آخوندا که چشم دیدن اینهمه همبستگی رو ندارن. هاهاهاها.


بعله. همیاری از راه رسید. آی دوستان موشکاف و موشکافی! آی جوونا! اونایی که در کمین نظام ولایت نشستین! آی براندازا! هاهاهاها. بشتابین و با همیاری تون به سیمای آزادی به خامنه و شیخ فری و به عمود خیمة نظام شلیک کنین. این همیاری یه قدرت نماییه تا چش آخوندا درآد. هاهاهاها. منتظر دیدار شما تو همیاری. فعلا خدانگهدار.

لطفا به اشتراک بگذارید: