This browser does not support the video element.

شورای ملی مقاومت – سربازرس جدید دفتر خامنه‌ای یک شکنجه گر پاسدار جنایتکار

شورای ملی مقاومت


دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران در اطلاعیه‌ای در باره انتصاب سربازرس دفتر خامنه‌ای اعلام کرد: خامنه ای، ولی فقیه نظام آخوندی، پاسدار حسین فدایی شکنجه گر سفاک و پرسابقه زندان اوین و یکی از سرکردگان جنگ ضد میهنی با عراق را به عنوان مسئول دفتر بازرسی خود منصوب کرد. منصبی که وظیفه اش توجیه و تسهیل ترور و کشتار و چپاول داراییهای مردم توسط خامنه ای و ارگانهای وابسته به اوست. قبل از فدایی سالها آخوند ناطق نوری از باند خامنه ای عهده دار این سمت بود که به خاطر حمایت نکردن از کاندیداتوری سردژخیم ابراهیم رئیسی ناگزیر از این پست کنار رفت.

پاسدار فدایی، سر بازرس جدید خامنه ای که در نمایش انتخابات از طرفداران پر‌و‌پا قرص رئیسی بود از مؤسسان «سازمان مجاهدین انقلاب اسلامی» یک ارگان شکنجه و سرکوب در رژیم آخوندی است. این پاسدار طی مصاحبه یی می گوید:‌ «اداره بخش اصلی بند ۲۰۹ زندان اوین که بند مجاهدین خلق بود، زیر نظر دادستانی و سپاه بود و کارهای اصلی را بچه‌های سازمان ما بر عهده داشتند. من و آقای آرمین و آقای ذوالقدر و دیگر بچه‌ها با هم بودیم. آقای آرمین از بازجوها بودند از همه گروههای سازمان (مجاهدین انقلاب اسلامی) به طور غیرمستقیم یا مستقیم با این کار درگیر بودند»

 

در ادامه اطلاعیه دبیرخانه شورای ملی مقاومت هم‌چنین آمده است: خبرگزاری سپاه پاسداران در روز ۹ آبان۱۳۹۶ در ارتباط با فدایی نوشت: فدایی در جذب و سازماندهی جوانان به «کمیته انقلاب اسلامی, انجمن اسلامی کارخانه ها و بسیاری دیگر از نهادهای انقلابی» [بخوانید سرکوبگر] کمک زیادی کرد و در مقاطع مختلف درجنگ فرماندهی گردان دریایی, فرماندهی تیپ موسوم به خاتم الاوصیا و فرماندهی ستاد فوریتهای جنگ وزارت سپاه در جنوب و فرمانده ستاد مرکزی فوریتهای جنگ را به عهده داشت».

این سردژخیم همچنین مدتی رابط و نماینده سپاه پاسداران و وزارت سپاه نزد مجلس ارتجاع و مدتی مدیرکل ارگان فاسدو غارت موسوم به بنیاد مستضعفان در استان تهران بود.
لطفا به اشتراک بگذارید: