This browser does not support the video element.

موشکاف- دوران تغییر کرده تازه شروعشه- 19 آبان ۹۶

 


  • موشکاف:‌ سلام! یه بیانیه خوندم تو سایت کاخ سفید که رژیمو واسه موشک پرونی به عربستان فیتیله پیچ کرده بود. هاهاهاها. گفتم ببینم نظام ولایت و دم و دمبالچه هاش سر این خبر چی گفتن اما هر چی سرچ زدم دیدم لام تا کام صحبت نکردن و خفقان گرفتن. هاهاهاها. یعنی ضربه اونقدری سنگین بوده که نای جواب وانعکاس هم نداشتن. هاهاهاها. اما اقلا خبر نیکی هیلی رو زدن.




خبرگزاری حکومتی مرصاد نیوز – 16 آبان

نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد روز سه‌شنبه ایران را به ارسال سلاح برای اعضای جنبش انصارالله در یمن متهم کرد و از سازمان ملل خواست ایران را به بابت آنچه به گفته وی نقض قطعنامه‌های سازمان ملل است پاسخگو کند.

به گزارش رویترز، هیلی گفت که اطلاعات منتشر شده توسط عربستان سعودی نشان می‌دهد که موشک‌های شلیک‌شده [به سمت عربستان] در ماه جولای، از نوع موشک‌های «قیام» ایران بوده است.

هیلی گفت موشکی که روز شنبه بر فراز عربستان ساقط شد نیز ممکن است «اصالتاً متعلق به ایران باشد.» هیلی گفت: «ما سازمان ملل و شریکان بین‌المللی را ترغیب می‌کنیم ایران را به خاطر این موارد نقض [قطعنامه‌های شورای امنیت] پاسخگو کنند.»


  • موشکاف:‌ هاهاهاها. نظام ولایتو باش! فک کرده دورة اوباماس. هاهاهاها. آن سبو بشکست و آن پیمانه ریخت. البته اونا هم میدونن که همه چی عوض شده اما خب چه خاکی تو سرشون بکنن وقتی چارة‌ دیگه ای ندارن. هاهاهاها. شما خاک خوب سراغ دارین که بریزن سرشون؟‌ خاک اروپایی چطوره؟ هاهاهاها.




سایت حکومتی نصف جهان – 18 آبان

«امانوئل ماکرون» رئیس جمهوری فرانسه اظهار داشت: اعمال تحریم‌ها علیه ایران می‌تواند به عنوان یکی از گزینه‌ ها برای پاسخ به برنامه موشکی ایران در نظر گرفته شود. وی همچنین مدعی شد موشکی که اخیرا از سوی یمن به سمت عربستان شلیک شده است، یک موشک ایرانی بوده است.

ماکرون افزود: برنامه موشکی ایران به شدت نگران کننده است و باید در این خصوص و فعالیت‌های موشکی این کشور گفتگو شود. ما هرگز در مورد ایران ساده نخواهیم بود


  • موشکاف:‌ هاهاهاها. اینم از اروپا. فرانسه هم زد تو پر موشک و موشک پرونی نظام. هاهاهاها. پس عظما و شیخ فری چه خاکی سرشون کنن؟ هیچی نداشته باشن زیر پاشو تو عراق سفت سفته.




سایت حکومتی فرارو – 17 آبان

اسامه النجیفی، معاون رئیس جمهور عراق از دولت آمریکا درخواست کرد اهل سنت عراق را مسلح کند. این مقام عراقی که اکنون در واشینگتن به سر می‌برد، ابراز امیدواری کرد که دولت ترامپ وعده‌های خود مبنی بر مقابله با نفوذ روزافزون ایران در منطقه خاورمیانه را عملی کند.....

این مقام عراقی با اشاره به نابودی داعش در عراق، خواستار همکاری عراق و آمریکا برای "اعمال فشار" بر گروه‌های شیعه مورد حمایت ایران شد.


  • موشکاف: هاهاهاها. بعله، این جا و اون جا نداره. داستان داستان یه جبهة‌ جهانیه که حسابی نظام ولایتو برده گوشة رینگ و حالا نزن کی بزن. هاهاهاها. وقتی بندة‌موشکاف می گفتم دوران تغییر کرده یعنی همین. البته تازه شروعشه. منتظر بیشتر از ایناش هم باشین. بعله. هاهاهاها.




 
لطفا به اشتراک بگذارید: