This browser does not support the video element.

موشکاف – حرفی برای خالی نبودن عریضه!- 20 آبان ۹6

 


  • موشکاف:‌ سلام! این عظمای فلک زده بعد لالمونی چند روزه سر تحولات اخیرو چه کنم چه کنم بالاخره مجبور شد واسه خالی نبودن عریضه هم که شده بیاد و یه چیزایی بلغور کنه. هاهاهاها. جالب اینه که دود و دم و گذاشته کنار و داره به بسیجیای ریزشی میگه استقامت کنین و اینقد نریزین. هاهاهاها.




 

 

خامنه‌ای: آنچه مهم است و همه‌مان باید در نظر داشته باشیم، ثبات در این راه است؛ ثبات در این راه! در دو جای قرآن «استقم» دارد؛ استقامت کردن یعنی ثبات ورزیدن در این راه و تحت تأثیر عوامل گوناگون قرار نگرفتن. راه، راه همواری نیست؛

راه خدا، راه تلاش در راه خدا، راه اقامه‌ی حق و عدل، راه رسیدن به تمدّن اسلامی و نظام حقیقی اسلامی و جامعه‌ی اسلامی، راه دشواری است؛ راهی است که پیغمبران در این راه به زحمت حرکت کردند و پیش رفتند.

امروز بحمدالله ملّت ایران وقتی به پشت سر خود نگاه میکند، موفّقیّت‌های فراوانی را می‌بیند. پیشِ‌رو هم همین‌جور؛ پیشِ‌رو هم کاملاً امیدبخش و خوش‌عاقبت است؛ در این هیچ تردیدی نیست. منتها راه، راهِ همواری نیست؛ راه پرپیچ و خمی است،

راه پرفراز و نشیبی است، راهی است که بعضی‌ها ممکن است در این راه به‌خاطر برخورد با عوامل نامساعد، از عزم و اراده‌شان کاسته بشود؛ سعی‌تان این باشد که از عزم و اراده‌تان در این راه کاسته نشود.


  • موشکاف:‌ هاهاهاها. عزم و اراده ؟! اونم تو بسیجیا؟! یافت می نشود! هاهاهاها.به خصوص بعد از وحشتی که به همین حرفهای عظما توشون ایجاد می کنه، باید فقط دنبال عزم و ارادة بریدن و ریزش توشون گشت.




  • می بینن عظماشون بعد از چند روز لالمونی اومده داره می گه خطر تو راهه راهم سخته آماده باشین. خب معلومه که ریزش می کنن. هاهاهاها.




 

 

تیترکیهان به‌خصوص با روتیتر توضیحی آن نه خلاف قواعد حرفه‌ای است و از آنجا که مربوط به پدیده‌ای خارجی و دعوای میان کشورهای دیگر است، نه خدشه‌ای به مصالح ملی وارد می‌کند.

دشمنی بعضی طرف‌ها در داخل کشور با حامیان محور مقاومت چندان عجیب نیست،

آنچه عجیب است، حکم شدید و غلیظ دستگاه قضایی علیه روزنامه کیهان است که ظاهراً تحت‌فشارهای آشکار و پنهان صادرشده.



  • موشکاف:‌ هاهاهاها. نظام ولایت فک کرد یه موشکی به عربستان میپرونه و زهره شونو آب میکنه هاهاهاها شتر در خواب بیند پنبه دانه. چون محاسباتش اشتباه بود و همه چی رو سر خود نظام خراب شد.




  • از ترامپ گرفته تا ماکرون، همه زدن تو پر موشکای نظام. هاهاهاها اینطور بود که زهرة عظما آب شد و با توقیف کیهان خودش به غلط کردم گویی افتاد. هاهاهاها




 

 

«ایران در حال فرو افتادن در انزوایی خودساخته است... شاهد شکل‌گیری نوعی اجماع علیه کشورمان هستیم. وضعیت این روزهای ایران شباهت بسیاری به زمانی دارد که در موضوع پرونده هسته‌ای شاهد نوعی منزوی‌سازی ایران از سوی قدرت‌های جهانی بودیم.

در آن زمان نیز مسئولان کشور از همراهی ملت‌های جهان با ایران سخن می‌گفتند و در این روزها از قلب ملت‌های منطقه خبر می‌دهند که برای ایران می‌تپدأ ظاهراً قرار نیست از تجارب گذشته عبرتی بگیریم».



  • موشکاف:‌ هاهاهاها. میگه در حال فرو افتادن!‌هاهاهاها. بعله. عظما خواست این موشک پرونی قاتق نونش بشه بلای جونش شد. هاهاهاها. وضعیت این روزای عظما مثل کسیه که نشسته رو اره، نه راه پس داره نه راه پیش. هاهاهاها. هر چی هم پس و پیش کنه آش و لاش تر میشه. هاهاهاها. فعلا خدانگهدار.




 
لطفا به اشتراک بگذارید: