This browser does not support the video element.

موشکاف– برو بیاییه تو نظام! جشنه یا مراسم ترحیم؟!-۲۱ آبان ۹۶

موشکاف:‌ سلام! این روزا برو بیاییه تو نظام. به نظرتون جشنه یا مراسم ترحیم! هاهاهاها. هم جشنه هم مراسم ترحیم! جشن واسه اروپایی ها که رسیدن سر یه خوان یغما که نظام ولایت پهن کرده برای خورن و بردن،




  • ترحیمه واسه نظام چون برجامی که اروپایی ها میخوان با برجامی که نظام میخواد فرق داره. هاهاهاها. میخوان موشکاشم برجامی کنن. هاهاها.




  • تلویزیون رژیم -20 آبان هیئت ۷۰ نفره از اتحادیه اروپا امروز به تهران می آید. هدف از حضور این هیئت در ایران بررسی ظرفیت های موجود و افزایش ظرفیت های همکاری به ویژه در بخش کشاورزی اعلام شده است.


 

موشکاف:‌ هاهاهاهاها. این همکاری استراتژیکیه یا الکیه؟! هاهاهاها. نگاه موشکافانه اینه که ببنیم زیر این جملة خوش ظاهر افزایش ظرفیتها چی خوابیده. هاهاهاها.


روزنامة حکومتی جوان - 20 آبان (مقاله:اروپا در مسیرتعضییع منافع هسته یی ایران) هر چه از ‌«ابراز رضایت دولت از عملکرد اروپا در توافق هسته‌ای» ‌می‌گذرد‌، رفتار و مواضع ضد‌ایرانی کشورهای عضو اتحادیه اروپا شیب تندتر به خود می‌گیرد ...

به بیان بهتر اروپایی‌ها گام به گام سیاست‌های ضدایرانی خود را تکمیل می‌کنند ... امروز همراه با عربستان - امریکا اتهام حمله نظامی ایران به فرودگاه ملک خالد ریاض را مطرح می‌کنند. گسترده شدن اقدامات کشورهای اروپایی در حالی رو به افزایش بوده

و حتی در برخی از مصادیق از امریکایی‌ها نیز پیشی گرفته‌اند که احساس می‌شود دولت باید در مقابل تعهدات اروپا مندرج در پیوست ۲ برجام، تغییر رفتار داده و خواهان اجرای تعهدات مشروح این کشورها در توافق هسته‌ای شود.

 


  •  موشکاف:‌ هاهاهاها. بعله پیوست 2برجام یا همون برجام 2. هاهاهاها. آخه کدوم تاجر اروپاییه که معاملات ۷۰ برابری با آمریکا رو بذاره و با نظام ولایت معامله کنه؟!




 

تلویزیون رژیم- 19 آبان رییس جمهور فرانسه در ادامه سفر به منطقه به عربستان رفت. ماکرون در عربستان با ولیعهد سعودی دیدار کرد. رییس جمهور فرانسه که پیش از عربستان به امارات رفته بود در این کشور گفت اعمال تحریم میتواند پاسخی به برنامه موشکی ایران باشد.

ماکرون افزود باید در برابر فعالیت موشکی ایران تعاملی وجود داشته باشد و اگر شرایط ایجاب کند امکان تحمیل تحریمهایی علیه این کشور وجود دارد. ماکرون گفت: برنامه موشکی ایران به شدت نگران کنند است و باید درباره ان مذاکرات اغاز شود.

مکرون: فرانسه راهبردی را اتخاذ خواهد کرد که به تکمیل توافق هسته‌ای که خواستار حفظ آن هستیم می انجامد. این راهبرد ِبا آغاز مذاکرات درباره موشکهای ایران و تلاش برای همراه کردن بیشتر شرکا با مواضع ما انجام خواهد شد.

 


  • موشکاف: هاهاهاها. بعله. بیخود نیست این روزا باند شیخ فری تلاش میکنه جام زهر منطقه ای و موشکی رو بریزه تو حلقوم عظما. هاهاهاها. حالا عظماس و دو تا جام زهر. هاهاهاها.




  • میره بالا؟! نمیره بالا؟! هاهاهاها. نکنه آقا دنبال یه نرمش قهرمانانة جدیده؟. هاهاهاها. بره بالا و نره بالا روزای آخرشه. برای اونایی که آمادة وارد کردن ضربة آخرن دو جورش یه جوره هاهاهاها. فعلا خدانگهدار.




 
لطفا به اشتراک بگذارید: