This browser does not support the video element.

نگرانی های سران رژیم و تشدید زهر شقه و مخاصمات بین سران باندها

نگرانی های سران رژیم


نگرانی‌های سران رژیم از تحولات منطقه‌یی و بین‌المللی، زهر شقه و مخاصمات بین سران نظام را تشدید کرده است.

گزارشی پیرامون کشمکش‌های درونی، بین باندهای حاکمیت:

ترس و نگرانی و بحران حاکمیت آخوندی در اثر چرخش اوضاع علیه مداخلات منطقه یی و تروریسم صادراتی رژیم که به دنبال تیتر درشت روزنامه کیهان در حمایت از پرتاب موشک به ریاض و تهدید به موشک پرانی به دوبی، بالا گرفته است، هم چنان ادامه دارد.

روزنامه ایران ارگان دولت روحانی مطالب روزنامه کیهان و روزنامه‌های باند رقیب را در راستای «جنگ سرد با هدف نومیدی» توصیف کرد و نوشت: (این مطالب) همچون موریانه تمامی ستون‌های نظام سیاسی و اجتماعی را از درون تهی و پوچ می‌کند.

هم چنین آخوند روحانی در سخنان پس از جلسه سران سه قوه حکومت آخوندی با طعنه به روزنامه کیهان، شرایط حساسی را که رژیم در آن به سر می‌برد گوشزد کرد.

 

همه رسانه‌ها از جمله رسانه ملی، گردانندگان فضای مجازی و تریبون‌های مختلف، باید متوجه باشند که تصمیم و هدف قدرت‌های بزرگ بویژه امریکا و آنچه در منطقه شاهدیم نسبت به ایران، نهایتاً این است که مردم را به آینده ناامید و کم‌امید کرده... لذا همه باید هوشیار باشند که در زمین دشمن بازی نکرده و در این دام نیفتند.

 

روزنامه مردمسالاری، روزنامه دیگر باند روحانی نیز نوشت: کیهان و تفکر حاکم بر آن باید بداند که (نظام) ملک طلق او نیست که هر سازی که می‌خواهد از در دیگرش بزند. اگر می‌دانست که در گذشته چه کرده است و پیش‌بینی‌های هدفدارش چه بر سر (نظام) آورده است، این چنین‌‌ گرا نمی‌داد...

اگر با الفبای قضایای در حال وقوع آگاه بود و می‌دانست که برای لبنان و محور (نظام)، چه محور شرارتی تشکیل شده و چه خوابی برای تحریک ارتش لبنان علیه حزب‌الله دیده‌اند، چنین اشتباهی مرتکب نمی‌شد.

حقیقت امر آن است که چنین تفکری و استنباطی از اوضاع منطقه و جهان، خواب خوشی است که ما را تنها و بی‌یاور، در برهوت دسیسه‌ها رها خواهد کرد.

 

ازسوی دیگر، پاسدار حسین شریعتمداری که روزنامه‌اش به مدت دو روز توسط دولت آخوند روحانی تعطیل شده در مصاحبه با خبرگزاری سپاه پاسداران با حمله به روحانی گفت: شواهد و اسناد موجود به وضوح نشان می‌دهند که دولت توان و تخصص لازم برای تشخیص مصالح (نظام) را ندارد.

نماینده خامنه‌ای در کیهان افزود: طی 4 سال گذشته در بسیاری از موارد به مصالح و منافع (نظام) ضربه های هولناکی زده است که فاجعه برجام، امضای سند خسارت بار FATF، امضای سند 2030، اجرای سیاست‌های اقتصادی ویرانگر که رکود و بیکاری و تعطیلی بسیاری از کارخانجات و مراکز تولید را در پی داشت، پرداخت حقوق‌های نجومی به مدیران دولتی، حمله به برنامه موشکی سپاه و دهها نمونه دیگر از تصمیم های خلاف مصالح و منافع (نظام) که امروزه پیش چشم همگان است و کمترین تردیدی باقی نمی‌گذارد که دولت (روحانی) از تشخیص مصالح و منافع (نظام) عاجز است.

پاسدار حسین شریعتمداری افزود: یکی از روزنامه های حامی دولت در مقاله ای، مذاکره درباره برنامه موشکی سپاه را ضروری دانست ! یعنی دقیقا همان ترفندی که در مذاکرات هسته ای به کار گرفتند و این درحالی است که اخبار کاملا موثق حکایت از آن دارد که هرگز به آنان اجازه چنین مذاکراتی داده نخواهد شد.

 

با وجود پاسخگویی و حملات متقابل پاسدار شریعتمداری، روزنامه حکومتی اعتماد از باند روحانی طی مطلبی ترس و وحشت رژیم از تحولات جاری داخلی و منطقه یی علیه سیاستهای مداخله جویانه رژیم خطا به باند غالب نام نوشت: باید تعارف و اشارت و کنایه را کنار گذاشت و همچین رک و پوست کنده با این مدعیان دو کلمه حرف حساب زد. فرض که جمهوری اسلامی یک عده نیرو دارد که فردا‌ روزی که لازم شد، می‌توانند منافع غرب و امریکا را در سرتاسر جهان به خطر بیندازند، مگر همچین چیزی را توی مجله و روزنامه می‌نویسند؟ این که لو دادن همه توانمندی‌های بالقوه و بالفعل نظام است! انتشار این حرف‌ها یعنی چه؟ اصلا مگر آدمیزاد نقشه‌ای را که در سر می‌پروراند آشکارا بیان می‌کند؟
لطفا به اشتراک بگذارید: