This browser does not support the video element.

موشکاف - مردم شعار میدن سوریه رو رها کن فکری بهحال ما کن!- 24 آبان۹۶

 


  • موشکاف:‌ سلام! سلام و درود به هموطنای خودم تو غرب کشور که برغم دل سوخته از رنج و محنت زلزله، حق این یارو شیخ فریو کف دستش گذاشتن و حسابی هوش کردن. این دجال اومده بود تو این فضای عاطفی ژست و فیگور کمک بگیره اما خیطی بالا آورد.




 

آخوند روحانی در میان فریادهای مردم سرپل‌ذهاب :اولین یاری توسط خود شما انجام گرفت برای برادران و خواهران خودتان و بعد هم همة نیروهای امداد رسان در کنار شما قرار گرفتن. نیروهای دولتی، ارتش، سپاه، بسیج، هلال احمر (هو کردن مردم)

 


  • مو‌شکاف . وعده های شیخ فری خیلی وقته تبدیل به جوک شده. هاهاها. اما این وسط یه ترس و لرزی هم افتاده تو وجود نظام و کارگزاراش. ترس و لرز از شکل گرفتن اعتراضات اجتماعی. ببینین ستاد بحران نظام چه پیامکی داده.




 

پیامک ستاد بحران رژیم در استان کرمانشاه: لطفا ضمن حفظ آرامش و هوشیاری و جای گیری در محل های امن، از هرگونه ازدحام و تجمع خودداری نموده و منتظر اطلاعیه های بعدی باشید.

 


  • موشکاف: ملاحظه فرمودین! میگه از هرگونه ازدحام و تجمع خودداری کنین تا مبادا فریادهای اعتراض به هم بپیونده و اجتماعی بشه. دو صد لعنت بر آخوندا که نگاهشون به فجایع طبیعی هم امنیتیه. خرچنگ نظام این ترسو بهتر نشون میده.




 

آخوند احمد خاتمی 22 آبان: در حوادثی هم چون زلزله بحمدلله مسؤولان کشور پیرو مقام رهبری، بهترین خدمات را به حادثه‌دیدگان داشته و دارند .لکن اسف‌آور آن است که برخی به جای تشکر، لجن‌پراکنی، اهانت به مسوولان،

 

نشر دروغ و تهمت رواج داده و به جای سپاس، ناسپاسی کرده و از این فرصت عاطفی سوءاستفاده کرده و ناجوانمردانه برای تخریب مسوولان استفاده می‌کنند؛ این رفتاری غیر انسانی است. هتاکان بس کنند...

 


  • موشکاف:‌ ای جنایتکار دجال! تو ژاپن هر روز زلزلة قوی تر از این هست اما خون از دماغ کسی نمیاد! اصلا ژاپن هیچ! تو همین عراق که همین زلزله با همین شدت اومده، تلفات جانی و مالی خیلی کمتر از این حرفاس! چرا جواب مسکن مهرتونو نمیدی که آوار شد رو سر ملت! همه جا وقاحت هم حدی داره، اما تو آخوند جماعت بی انتهاس.




 

کیهان خامنه ای 23 آبان: خسارات و تلفات زلزله مهیب در غرب کشور، مردم ما را سوگوار کرد. اما به فاصله چند ساعت، رسانه‌های زرد شروع به تسویه حساب بر سر مسکن مهر کردند! ... همزمان شنیدیم معاون اول رئیس‌جمهور بی‌هیچ بررسی درستی ادعا می‌کند

«بیشتر خانه‌های تخریب شده در استان کرمانشاه متعلق به مسکن مهر است»! این در حالی است که اگرادعای آقای جهانگیری درست هم بود، افتتاح 5371 واحد مسکن مهر دراستان کرمانشاه در تاریخ 19 بهمن 1394 توسط مسئولان دولت یازدهم صورت گرفته و طبیعتا آنها باید پاسخگوی تضمین و تایید سلامت ساختمان‌ها باشند.

 


  • موشکاف: بعله. تا آخوند جماعت هست همین بساطه! پول ملتو می برن تو سوریه و لبنان و چیزی به خود مردم نمی رسه. بیخود نیست مردم شعار میدن سوریه رو رها کن فکری بهحال ما کن! اما اون روزی که 96 درصد یعنی ارتش بیکاران و ارتش مالباختگان و ارتش فقرا آوار بشن رو سرشون نزدیکه. به امید اون روز. فعلا خدانگهدار.




 
لطفا به اشتراک بگذارید: