اتحادیه اروپا امامزاده ای که شفا نمیدهد اما...

گزارش خبری 28 آبان ۹۶- اتحادیه اروپا امامزاده ای که شفا نمیدهد اما...

آخوند روحانی- 24 آبان

امروز شرایط منطقه از هر زمان دیگری حساس‌تر شده است و ضرورت دارد در مقابل آن هوشیار باشیم.

اینکه ایران مسیر ترانزیت برای منطقه باشد و از لحاظ سیاسی در منطقه مؤثر باشیم و پای میز مذاکره حاضر بوده و از حقوق ملت خود دفاع کنیم و رونق اقتصادی ایجاد نماییم، نشان‌دهنده قدرت ملی ما در حوزه‌های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی است.

[caption id="attachment_50914" align="aligncenter" width="358"] آخوند روحانی- 24 آبان : امروز شرایط منطقه از هر زمان دیگری حساس‌تر شده است[/caption]

عراقچی معاون ظریف- 24 آبان

در این اوضاع آشفته‌ای که وجود دارد، بحرانی که از طریق مذاکره حل‌وفصل و منجر به برجام شد، فعالیت‌های صلح‌آمیز هسته‌ای ایران است و این تجربه‌ای است که جامعه بین‌الملل نمی‌خواهد آن را از دست بدهد

[caption id="attachment_50915" align="aligncenter" width="358"] عراقچی : آنها (اروپایی‌ها) می‌دانند که بدون برجام امنیت منطقه مثل قبل نخواهد بود و بحران‌هایی در منطقه ایجاد خواهد شد که تبعات آن همه را درگیر می‌کند.»[/caption]

شما اگر در بیانیه اخیر شورای وزیران اتحادیه اروپا توجه کنید، می‌بینید که در آن بیانیه برجام به امنیت اروپا گره زده شده است. آنها (اروپایی‌ها) می‌دانند که بدون برجام امنیت منطقه مثل قبل نخواهد بود و بحران‌هایی در منطقه ایجاد خواهد شد که تبعات آن همه را درگیر می‌کند.»

تلویزیون رژیم 23 آبان

آخوند آملی لاریجانی: متاسفانه بلحاظ روشی, روشهای بسیار نادرستی رو گزارشگرها و همینطور دبیر کل سازمان ملل پیش گرفته اند بسیاری از اتهاماتی که منافقین در خارج کشور و گروههای ضد انقلاب علیه جمهوری اسلامی مطرح می کنند, اینها رو بعنوان اسناد آوردن, جمهوری اسلامی قربانی تروریزمی است که عمده آنها از ناحیه منافقین بوده, متاسفانه هیچ توجهی به این جهت نمیشه,

ما مصوبات متعدد در این جلسه داشتیم که انشاالله در طول هفته ها و ماههای آینده اجرایی میشه, خصوصا که اتحادیه اروپا بناست هفته آینده به کشور ما بیان و یک مذاکراتی دارند از جمله برخی مذاکرات حقوق بشری هم وجود داره انشاالله در چارچوب سیاستهای نظام جمهوری اسلامی و ستاد حقوق بشر این مذاکرات صورت خواهد گرفت».

آخوند صادق لاریجانی گفت: جمهوری اسلامی ایران باید حضور پررنگ تری در رسانه ها داشته باشد و کارهای ضدحقوق بشری غرب را به رخ بکشد و در واقع باید غرب و نظام سلطه محاکمه حقوق بشری شوند.

[caption id="attachment_50916" align="aligncenter" width="358"] آخوند صادق لاریجانی: باید غرب و نظام سلطه محاکمه حقوق بشری شوند.[/caption]

سایت تابناک از باند پاسدار رضایی- 24 آبان

پشت پرده شروط جدید رئیس جمهور فرانسه برای ایران!

هرچند ماکرون بر تمایل برای حفظ برنامه جامع اقدام مشترک تأکید دارد، همانند دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا اعلام می کند که خواهان مذاکره درباره فعالیت های موشکی بالستیک ایران و اعمال تحریم در صورت لزوم است

شروط جدید فرانسه برای ایران، یعنی مذاکره در مورد برنامه موشکی و همچنین همراهی این کشور با عربستان سعودی برای پایان دادن به آنچه آنان، پایان دادن به سلطه ایران در خاورمیانه می نامند، در یک بعد اخاذی به شکل فرانسوی آن است.

کیهان خامنه ای -25 آبان

موضوع گشایش دفتر اتحادیه اروپا در تهران، مدتی است بر سر زبان‌ها افتاده و بی‌آنکه جوانب و سوابق امر سنجیده شود، هرکس موضعی می‌گیرد!

نگاه کوتاهی به تاثیر چنین دفاتری در کشورهای دیگر، حقایق تلخی را آشکار می‌کند.

اکنون اتحادیه اروپا در تلاش برای تاسیس دفتری با همان مشخصات در تهران است و عجیب آن است که افرادی همچون جهانگیری از آن حمایت می‌کنند!

آخوند سالک عضو مجلس ارتجاع- 24 آبان

مطلع شدیم رئیس جمهور فرانسه به ایران می آید،‌

اجازه حضور در ایران را به ایشان ندهید،‌ چون این فرد برای رایزنی در مورد برجام دو می‎خواهد به کشور بیاید.

فتنه نرم سخت تر از فتنه 88 است، فتنه نرم با کلید واژه نفت شکل می گیرد. جریان‎های داخلی و خارجی تلاش می کنند تا تفرقه انداخته و نظام را ناکارآمد نشان دهند.

خبرگزاری آنا 24- آبان

فرانسه به تلاش علیه برنامه موشکی ایران ادامه می‌دهد

سخنگوی وزارت خارجه فرانسه با بیان اینکه برنامه موشکی ایران «مایه بی‌ثباتی و ناامنی» در منطقه است، گفت پاریس از گزینه‌های دیپلماتیک علیه برنامه موشکی ایران حمایت می‌کند.

«انیس روماته اسپانی» سخنگوی وزارت خارجه فرانسه

همچنین اعمال تحریم علیه برنامه موشکی ایران را یکی از گزینه‌های مد نظر برای مقابله با این برنامه دانسته است

مطهرنیا از کارشناسان رژیم سایت حکومتی رویداد 24 :

در شرایط کنونی، صبوری و سیاست تعامل فزاینده با نظام بین‌المللی باید بیش از پیش مورد توجه ایران است. دولت باید با همکاری بیشتر با نهادهای بین‌المللی و کشورهای بیشتر به ویژه اعضای ۱+۵ بتواند میان امریکا و دیگر کشورها تقابل ایجاد کرده و موجب افزایش شکاف‌ها میان طرفین شود.



بیشتر بخوانید:

برجام و ضرب‌الاجل ۱۵اکتبر


امیر ترکی فیصل:‌ برجام رژیم ایران را جری کرده است


نیکی هیلی: بدون بازرسی‌ها برجام یک وعده‌ی پوچ است


مجلس ارتجاع : کشمکش برسر شکست برجام و تحریم‌های آمریکا و هراس از فوران...

لطفا به اشتراک بگذارید: