This browser does not support the video element.

واشینگتن: کنفرانس سیاست آمریکا در قبال رژیم ایران – مقابله با مداخلات رژیم

واشینگتن: کنفرانس سیاست آمریکا در قبال رژیم


روز دوشنبه کنفرانسی در کلوپ ملی مطبوعات واشینگتن تحت عنوان «سیاست ایالات متحده در قبال (رژیم) ایران: مسیر رو به پیش» با حضور سناتور جوزف لیبرمن کاندیدای پیشین معاون ریاست‌جمهوری آمریکا و ژنرال چاک والد جانشین پیشین فرمانده نیروهای آمریکا در اروپا برگزار شد.

در این کنفرانس که توسط سازمان جوامع ایرانی در آمریکا برگزار شده بود و مدیریت آن‌را پروفسور ایوان ساشا شیهان مدیر برنامه تعارضات و مذاکرات در دانشگاه بالتیمور برعهده داشت، سخنرانان بر لزوم خلع ید از رژیم آخوندی در کشورهای منطقه به‌عنوان راه حل تضمین صلح و امنیت خاورمیانه، تأکید کردند.

آنها در سخنانشان ضمن محکومیت جنایات رژیم آخوندی علیه مردم ایران، به حمایت از مبارزة مقاومت ایران علیه فاشیسم دینی فراخوان دادند.

سناتور لیبرمن در سخنان خود رژیم آخوندی را تهدیدی برای امنیت و آزادی دانست، ضمن تاکید بر لزوم به رسمیت شناختن مقاومت ایران و جایگزین دموکراتیک رژیم حاکم گفت : واقعیت این است که رزمندگان آزادی ایران می‌توانند به پیروزی نائل شوند.

سناتور لیبرمن با اشاره به قتل عام سی هزار زندانی سیاسی در سال 67 افزود: قتل و کشتاری که در سال 1988 اتفاق افتاد، متوقف نشده و مردم ایران هم‌چنان با اعدام و شکنجه و سرکوب روبرو هستند. از زمان روی کار آمدن روحانی، بیش از 3000 نفر به‌دار آویخته شده‌اند... در ایران اعتراضات گستردة مردمی علیه رژیم در جریان است که مطبوعات آن‌را پوشش نمی‌دهند. این اعتراضات علیه فساد حکومتی است... که آخوندها و سپاه پاسداران اقتصاد آن‌را تحت سلطة خود دارند...

 

در کنفرانس «سیاست ایالات متحده در قبال (رژیم) ایران: مسیر رو به پیش»، که در کلوپ ملی مطبوعات واشینگتن برگزار شد، ژنرال چاک والد نیز در سخنرانی خود گفت: رژیم ایران در برجام تقلب می‌کند... تأسیسات نظامی بسیاری هستند که بازرسان به آن دسترسی ندارند و ممکن است رژیم در همان سایت‌ها، تسلیحات اتمی تولید کند.

مشروح گزارش‌های کنفرانس در کلوپ ملی مطبوعات واشینگتن که با حضور خبرنگاران چندین رسانه بین المللی برگزار شد، در روزهای آینده از سیمای آزادی پخش خواهد شد.
لطفا به اشتراک بگذارید: