This browser does not support the video element.

قتل و جرح ۱۲۰ کولبر زحمتکش آذربایجان غربی توسط رژیم ایران طی ۱۱ ماه

قتل و جرح ۱۲۰ کولبر زحمتکش



  • رژیم ضد بشری آخوندی تنها طی 11 ماه گذشته 120 کولبر زحمتکش را در استان آذربایجان غربی کشته و مجروح کرده است. در صورتیکه در سال پیش از آن در تمام کردستان 95 کولبر کشته و زخمی شده اند.


گزارشها حاکیست از این120تن،‌ 45 نفر کشته شده اند که 28 تن آنها با شلیک مستقیم گلوله توسط نیروهای سرکوبگر رژیم جان خود را از دست داده اند.

بیشتر کولبران کشته شده در این منطقه مربوط به شهر سردشت است که طی ١١ ماه گذشته ٨ کولبر کشته شده و ٢٨ کولبر نیز زخمی شدهاند.

به گزارش رسیده دو کولبر از پیرانشهر و سلماس نبز که در روزهای 29 و 30 آبان مجروح شده اند حالشان وخیم است.

 

  • یک رسانه رژیم فقر دردناک در ایران تحت حاکمیت آخوندهای دزد و دینفروش را با چاپ تصویری از آگهی فروش قرنیه چشم توسط یک هموطن به نمایش گذاشته است


او که می خواهد حتی کبدش را بفروشد، می‌گوید: «6 سال پیش کلیه‌ام را فروختم. فروختم به یکی از همشهری‌هایم، همان کرمانشاه؛ دستش تنگ بود، دلم سوخت. گفتم پول هم نمی‌خواهم. احتیاج داشتم اما گفتم نمی‌خواهم. آن موقع به این فکر نکردم، دلم سوخته بود.

با یک کلیه دارم زندگی می‌کنم با یک چشم هم می‌توانم. یک چشمم را می‌دهم. نمی‌دانم قیمتش چند است اما اگر بتوانم این کار را بکنم، هم چشم و هم کبد را بفروشم، می‌توانم بروم شهرستان دنبال زن و بچه‌ام.
لطفا به اشتراک بگذارید: