This browser does not support the video element.

باب بلکمن: نتیجه مماشات با رژیم ایران، تروریسم بیشتر است - ضرورت قاطعیت

باب بلکمن: نتیجه مماشات


باب بلکمن، نماینده پارلمان انگلستان در باره باجخواهی رژیم آخوندی برای آزادی نازنین زاغری نوشت: قیمتی که اکنون رزیم تهران برای آزای نازنین تعیین کرده، بیش از 300 میلیون پوند است. پول نقدی که رژیم ایران بشدت به آن نیاز دارد تا توان تسلیحاتیش را گسترش دهد و از تروریسم و شبه نظامیانی حمایت کند که به جانهای بیشماری صدمه خواهند زد.

باب بلکمن افزود: رژیم ایران بتازگی بخاطر رکورد فاحش نقض حقوق بشر برای شصت و چهارمین بار در سازمان ملل محکوم شد. زندانی که نازنین زاغری در آن حبس شده، زندان بدنام اوین است که سالهاست شاهد (اعمالی است) که نتیجه آن صدور قطعنامه‌هایی نظیر قطعنامه سازمان ملل است. زندانهای ایران شاهد هزاران زندانی از جمله 30هزار زندانی سیاسی بوده است که در سال 67 ظرف چند هفته اعدام شدند. اکثر آنها را هواداران سازمان مجاهدین خلق ایران جبنش اصلی تشکیل می‌دادند.

 

باب بلکمن نماینده پارلمان انگلستان در ادامه این مقاله به خطر باج دادن به دیکتاتوری تروریستی حاکم برایران پرداخته و می‌نویسد: نتیجه پاداش دادن به فعالیتهای تروریستی این رژیم، آدمرباییهای بیشتر، سلاح های مرگبارتر، رعب و ترور بیشتراست و خطرهای بیشتری برای بریتانیا به دنبال دارد. فعالیتهای این رژیم عامل اصلی مهاجرت انبوه مردم از سوریه، لبنان و کشورهای دورتر بوده و گروههای تروریستی مانند داعش با سود بردن از سیاستهای فرقه‌گرایانه رژیم ایران و دخالتهایش در منطقه، گسترش یافته است.

باب بلکمن، با یادآوری تجربه جنگ جهانی دوم و هشدار های چرچیل در باره مماشات با هیتلر، درباره خطر مماشات در قبال فاشیسم مذهبی نتیجه گیری می کند : اگر در پس زدن (رزیم حاکم بر ایران) شکست بخوریم، باید پیامدهای پاداش به تروریسم را متحمل شویم. یعنی خونریزی بیشتر، پناهنده‌های بیشتر، و آدمربایی های بیشتر. هم چنان که وینستون چرچیل می گفت: استمالت گر مانند کسی است که یک تمساح را تغذیه می کند، تا خودش آخرین نفری باشد که توسط تمساح بلعیده و قربانی شود.
لطفا به اشتراک بگذارید: