This browser does not support the video element.

زلزله در کنگان، دیر، هجدک و لنگرود – فجایع حاکمیت پلید آخوندی در ایران

زلزله در کنگان، دیر، هجدک و لنگرود



  • زمین لرزه ای به قدرت 4.9 ریشتر ساعت 10 و 56 دقیقه صبح سه شنبه 14 آذر کنگان و بندر دیر در استان بوشهر را لرزاند. این زمین لرزه در حوالی شهر بنک در 15 کیلومتری بندر دیر رخ داد و 16 نفر مصدوم در کنگان وبندر دیر بجاگذاشت. به تعدادی از ساختمانهای مسکونی و اداری بخشی از شهر دیر خسارت وارد شده و برق قسمتی از شهر قطع شد.

  • همچنین زلزله ای به قدرت 4.2 ریشتر روز سه شنبه هجدک در راور کرمان را لرزاند

  • ساعت 18و 57 دقیقه نیز زلزله ای به بزرگی 4 و هشت دهم ریشتر منطقه لنگرود در استان گیلان و اطراف قزوین را لرزاند.


 

  • خبرهایی از فجایع ناشی از حاکمیت پلید آخوندی

  • یک کارشناس رژیم اعتراف کرد که ٦٠ درصد مزدبگیران در ایران زیر خط فقر هستند.


وی افزود:‌ از ٢٨ سال گذشته تاکنون, حدود هزارو ٥٠٠ میلیارد دلار واردات کالا و خدمات داشتیم. درحالی‌که می‌توانستیم ٧٥ یا ١٥٠ میلیون شغل ایجاد کنیم, فقط ١١ میلیون شغل ایجاد کرده‌ایم؛ یعنی این سرمایه عظیم ربطی به تولید نداشته است.

این کارشناس رژیم با اشاره به ‌١٦میلیون نفر بی‌کار در کشور گفت:‌ در این شرایط فقر افزایش می یابد به‌خصوص اینکه ثروتی عظیم در ایران وجود دارد.. در چهار سال اول فعالیت دولت روحانی ٢٦٠ میلیارد دلار کالا و خدمات وارد شده است. اگر طبق ضابطه پیش می‌رفت بین ١٣ تا ٢٦ میلیون نفر شغل باید ایجاد می‌شد اما هیچ شغلی ایجاد نشده است. اگر شغلی هم ایجاد شده است با ورشکستگی کارخانه‌ها و صنایع بی‌کاری ایجاد شده و آن تعداد شغلی را هم که ایجاد شده بود, خنثی کرده است.

 

  • یک عضو مجلس آخوندی اعتراف کرد که از 18 صندوق بازنشستگی در کشور 17 تای آن ورشکسته هستند.


وی ورشکستگی این صندوقها را یک سونامی خواند و افزود: ‌در همه دنیا صندوق های بازنشستگی ، خصوصی و حق الناس هستند, اما در این جامعه صندوق ها وسیله و بازیچه دولت ها هستند؛

خدادادی با اشاره به اینکه 3 مشکل اساسی، آرامش کشور را تهدید می کند, گفت:‌ این مشکلات درحوزه صندوق ها, محیط زیست و مسائل مربوط به بخش آب است.
لطفا به اشتراک بگذارید: