This browser does not support the video element.

هراس رژیم ایران از هماهنگی اروپا و آمریکا در تحریمهای جدید و انحلال حشد الشعبی

هراس رژیم ایران از هماهنگی اروپا و آمریکا



  • پاسدار شمخانی، دبیر شورای عالی امنیت رژیم آخوندها با ترس و نگرانی از اظهارات امانوئل ماکرون رئیس جمهور فرانسه در مورد انحلال حشدالشعبی،گفت: تاکید یک رئیس جمهور غربی بر انحلال حشدالشعبی نشاندهنده تدارک توطئه جدید برای بازگشت ناامنی و تروریسم به منطقه است.

  • روزنامه حکومتی رسالت نیز غیظ و هراس دیکتاتوری آخوندی از مواضع فرانسه در قبال برنامه موشکی و مداخلات منطقه‌ای رژیم را برملاکرد و نوشت:


اخیراً وزیر خارجه فرانسه نامه ای به جواد ظریف نوشته و در آن سفر ماکرون به تهران را منوط به چند شرط کرده است؛

اول، شما در سوریه به ما امتیاز بدهید تا عربستان حملات هوایی در یمن را کاهش یا متوقف کند.

دوم، در مورد محدود کردن برد موشک ها به توافق برسیم.

سوم، مذاکره با عربستان را در دستور کار بگذارید و اجازه دهید آمریکاییها هم در این مذاکرات شرکت کنند.

  • روزنامه حکومتی رسالت در ادامه نوشت: علاوه بر این، وزیر خارجه فرانسه در نامه خود خطاب به ظریف نوشته است:


با کنگره صحبت کردم آنها اجرای برجام را منوط به گفتگوهای موشکی و مذاکرات منطقه ای کرده اند.

لذا برای اجرای برجام تن دادن به مذاکرات منطقه ای و گفتگوهای موشکی ضروری است.

  • روزنامه حکومتی رسالت سپس با کین‌توزی علیه مجاهدین نوشت: فرانسویها میزبان (مجاهدین) در پاریس هستند. همه گونه سرویس سیاسی و لجستیک به آنها می دهند. فرانسوی ها (به مجاهدین) اجازه برگزاری میتینگ سیاسی می دهند.


 

  • روزنامه سپاه پاسداران با نگرانی از نزدیک شدن اقدام کنگره آمریکا علیه سپاه نوشت: در حالی به پایان ضرب الاجل دونالد ترامپ و اعمال تحریم‌های بیشتر توسط کنگره این کشور نزدیک می‌شویم که اقدامات و رفتارهای آمریکا ، بارها ناقض روح و متن برجام بوده است و چنانچه کنگره این کشور به بهانه عدم پایبندی (نظام) به توافق هسته‌ای , تحریم‌های جدیدی را وضع کند دومینوی نقض برجام، شکلی سازمان یافته و جامع تر به خود می‌گیرد.

  • روزنامه سپاه پاسداران در مطلب دیگری با عنوان «کاتسا، قاتل برجام خواهد شد» نوشت: امریکایی‌ها قانون کاتسا را وضع کرده و به دنبال تحریم‌های جدید و شدید علیه جمهوری اسلامی با هدف تحمیل برجام‌های دیگر هستند. اروپایی‌ها هم در این مسیر همراه آمریکایی‌ها هستند.

  • سپاه پاسداران افزود: در واقع اروپایی‌ها هم برای محدودسازی برنامه موشکی و ایجاد تغییر در موقعیت منطقه‌ای جمهوری اسلامی با آمریکایی‌ها اشتراک نظر دارند. مواضع ماکرون رئیس‌جمهور فرانسه در خصوص برنامه موشکی ، دقیقاً همان مواضع دولت ترامپ است.

لطفا به اشتراک بگذارید: