روحانی و علائم آشکارتر زهر

گزارش خبری- ۱۶ آذر ۱۳۹۶ - روحانی و علائم آشکارتر زهر

تلویزیون رژیم - روحانی: به زور, با عصبانیت, با شعار, با خشونت هیچکس را نمی توان از مسیری به مسیر دیگر هدایت کرد.

اگر کسی فکر می کند دینش, مذهبش بهتر است, باید با عمل خودش نشان دهد,

ما در این منطقه هیچ کشوری نمی تواند مدعی بشه که من قدرت برتر در این منطقه ام و باید کشورهای دیگر تسلیم من و تابع من باشند.

خبرگزاری نیرویی تروریستی قدس ۱۲ آذر:

به اذعان خودتان روز گذشته تشکل‌های متعددی که نوعا از اعضای اتحادیه‌های رسمی و شناسنامه‌دار کشور هستند فرصت سخنرانی پیدا نکردند و از نحوه چینش و تعداد دانشجویان حاضر در سالن هم اخبار خوبی به گوش نمی‌رسد.

خبرگزاری حکومتی آنا ۱۲ آذر

دبیر انجمن اسلامی پیرو خط امام دانشگاه سیستان و بلوچستان خطاب به رییس جمهور گفت: ، بی‌توجهی شما به مسائل معیشتی دانشجویان و اشتغال آنان پس از فارغ‌التحصیلی چه زمان خاتمه می‌یابد؟

[caption id="attachment_55940" align="aligncenter" width="370"] تلویزیون رژیم - روحانی: به زور, با عصبانیت, با شعار, با خشونت هیچکس را نمی توان از مسیری به مسیر دیگر هدایت کرد.[/caption]

«فریاد زدیم حقوق قومیت‌ها و مذاهب، فرجامش شد نبود حتی یک وزیر اهل سنت در کابینه. فریاد زدیم دانشگاه بی‌ستاره، فرجامش شد ۲۰۰ ستاره در سپهر سیاسی دانشگاه‌های ایران.

سایت حکومتی بسیج دانشجویی ۱۲ آذر

آقای دکتر این شما نبودید که روز امضا برجام فرمودید از امروز با اجرای این توافق تمام تحریم های هسته ای تسلیحاتی،بانکی و... لغو میشوندشما ملت را فریب دادید یا خود را؟

[caption id="attachment_55943" align="aligncenter" width="370"] سایت حکومتی بسیج دانشجویی ۱۲ آذر آقای دکتر این شما نبودید که روز امضا برجام فرمودید از امروز با اجرای این توافق تمام تحریم های هسته ای تسلیحاتی،بانکی و... لغو میشوندشما ملت را فریب دادید یا خود را؟[/caption]

سایت حکومتی دانشجو ۱۲ آذر

متن خوانده‌نشده مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه سیستان در حضور رئیس جمهور:

آقای روحانی؛ به سیستان آمدید، اما خشکسالی ۲۰ ساله، فقر و بیکاری را ندیدید!

وقتی از جنابعالی در گزارش صد روزه پرسیده می‌شود برای فلان موضوع که هنوز مشکل کشور است برنامه تان چیست؛ می‌گویید "ادامه سیاست گذشته! " که اگر سیاست گذشته شما جواب می‌داد مدام از تئوری " تقصیر قبلی هاست" استفاده نمی‌کردید!

روزنامه حکومتی آفتاب یزد ۱۲ آذر

دست دوستی حسن روحانی به سمت همسایه‌ها

دست دوستی؟

حالا حسن روحانی حرف‌های جدیدتری برای گفتن دارد، حرف‌ها‌یی که حسن روحانی می‌زند قبل تر از او یا نشنیده بودیم یا کمتر می‌شنیدیم.

رئیس جمهور اینبار به جای تهدید و پاسخ به یاوه‌گویی‌های برخی کشورهای عربی و در راس‌شان عربستان می‌گوید: « اگر بعضی از کشورهای منطقه با ما فاصله گرفته‌اند تقصیر خود آنها است. ما خواهان این فاصله نبوده‌ایم. ما نمی‌خواهیم بین ایران و کشورهای منطقه فاصله باشد. نمی‌خواهیم بین ایران و دنیای عرب فاصله بیفتد.»

[caption id="attachment_55941" align="aligncenter" width="370"] روزنامه حکومتی آفتاب یزد ۱۲ آذر - دست دوستی حسن روحانی به سمت همسایه‌ها . دست دوستی؟[/caption]

یعنی واقعا حسن روحانی در چنین شرایطی تغییر رویه داده و قراراست همسایگان را حتی آن‌هایی که در این مدت با آن‌ها تخاصمی داشته را به اروپایی که طی سده‌ها‌ جهان را از سکون به درآورده و رو به ترقی برده، ترجیح دهد؟

\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\\

قربان اوغلی سفیر سابق رژیم ۱۲ آذر

ایران برای مذاکره با عربستان کانال بزند

ما باید همان منطق برد - بردی را که در مذاکرات هسته ای به کار گرفتیم در منطقه هم به کار ببریم. ما در برجام عقب نشینی‌هایی داشتیم که هیچ کس آن را انکار نمی‌کند.

ما باید در اینجا هم کانالی پیدا کنیم و این پیام را به گوش عربستان برسانیم که ما آمادگی فضای جدید و مثبتی داریم.

واقعیت این است که عربستان را نمی‌توان در منطقه نادیده گرفت. به هرحال این کشور در منطقه وزنی دارد

ایران باید برای مذاکره با عربستان پیش قدم شود بن سلمان انگیزه غلبه بر مشکلات داخلی و حل معضلات بیرونی مثل روابط با همسایگان را دارد و اینها یکی از ابزارهای پیشبرد سیاست اوست.

سایت حکومتی رویداد ۲۴ ۱۲ آذر: آخوند مصباحی مقدم

روحانی می خواهد به سمت سرنوشت احمدی نژاد یا خاتمی نرود/ روحانی یک سیاستمدار عافیت اندیش است

شخصیت آقای روحانی ذاتاً و اساساً، همین رفتاری است که اخیراً از او مشاهده می‌شود. اگر به تاریخ سیاسی رفتار آقای روحانی برگردید، می‌بینید در طول 38 سال گذشته، به استثنای چهارساله اول دوره ریاست جمهوری و احیاناً چند ماه مانده به انتخابات، دائماً همین رفتار را داشته است.

بیشتر بخوانید:

پیام زندانی سیاسی علی معزی به‌مناسبت ۱۶آذر روز دانشجو


تحصن و تجمع دانشجویان در دانشگاه تهران و دانشگاه علامه + فیلم و عکس


آذر؛ روز دانشجو، یادآور خروش اعتراض و مقاومت دانشجویان ایران

لطفا به اشتراک بگذارید: