This browser does not support the video element.

شورای ملی مقاومت – حمایت روحانی از جنگ افروزی در منطقه – لایحه بودجه

شورای ملی مقاومت



  • دبیرخانه شورای ملی مقاومت طی اطلاعیه ای، سخنرانی آخوند روحانی در مجلس آخوندی را «دستبوسی تروریستها و افتخار به جنگ افروزی در منطقه»توصیف کرد و نوشت: رئیس جمهور فاشیسم دینی حاکم بر ایران روز یکشنبه در مجلس رژیم، به نحو مشمئز کننده یی به مجیزگویی از پاسداران و شبه نظامیان جنایتکار در کشورهای منطقه پرداخت و در یک وارونه‌گویی مضحک آنها را عامل امنیت در منطقه توصیف کرد و ازجمله گفت: من «دست رزمندگان اسلام و رزمندگان مقاومت را می‌بوسم، سوریه را امن کردند. لبنان را امن کردند، انشاالله در آینده یمن امن خواهد شد».


رژیم آخوندی در حالی از امنیت در منطقه صحبت می‌کند که مقامات رژیم وقیحانه مسئولیت قتل رئیس جمهور سابق یمن را به‌عهده می‌گیرند و همزمان در چهارمین در گزارش دبیر کل سازمان ملل در رابطه با اجرای تحریمهای سازمان ملل علیه رژیم آکه روز یکشنبه ۱۹آذر منتشر شد، آمده است: دو موشکی که در اوایل مردادماه و اواسط آبان امسال به سمت مکه و فرودگاه شهر ریاض شلیک شده دارای مارک «صنایع شهید باقری» رژیم ایران بوده که در فهرست تحریمهای سازمان ملل قراردارد.

اطلاعیه دبیرخانه شورای ملی مقاومت می افزاید : رژیم آخوندی با همه جناحهایش تا خرخره در صدور تروریسم و جنگ افروزی در تمامی کشورهای منطقه درگیر هستند. أنچه که روحانی «امنیت» در منطقه می‌نامد همان حاکمیت کشتار و جنایت و ترور ولایت فقیه در این کشورهاست که تا کنون میلیونها کشته و زخمی از مردم بیدفاع برجای گذاشته است.

 

  • خبرگزاری حکومتی ایلنا گزارش داد دولت روحانی امسال هم به میزان چشم‌گیری بودجه پیشنهادی سپاه پاسداران را افزایش داده است.


بودجه پیشنهادی دولت برای سپاه پاسداران در سال ۹۷ مبلغ حدود 267 هزار میلیارد تومان است. در حالی که سال گذشته مجلس رژیم حدود 155 هزار میلیارد تومان تصویب کرده بود.

 

  • جمالی عضو کمیسیون دفاعی مجلس رژیم گفت: موشک و نیروی قدس سپاه اولویت‌های بودجه دفاعی در سال ۹۷هستند


وی افزود: سهم 5درصدی بودجه دفاعی (نظام) از هزینه‌های جاری که در برنامه ششم توسعه به دولت تکلیف شده است، در لایحه بودجه سال 97رعایت شده است. با توجه به تأکیدات (رهبر) در بخش موشکی و نیروی قدس سپاه، اینها اولویت اول بودجه دفاعی هستند.

 

  • به نوشته رسانه های حکومتی، در لایحه بودجه سال ۹۷ آمده درآمد حاصل از افزایش ۲۰ درصدی قیمت هر لیتر نفت گاز در سال ۹۷ به میزان ۱۳ هزار میلیارد ریال خواهد بود.


 

  • سپاه پاسداران در خبرگزاری خود مهمترین ویژگی بودجه ارائه شده از سوی روحانی را «اتکای بیشتر دولت به افزایش قیمتها و حذف یارانه ها» عنوان کرد و نوشت: کاهش ۱۵.۳درصدی بودجه عمرانی و افت 10درصدی درآمدهای پیش‌بینی شده برای نفت و فرآورده‌های نفتی، برآورد درآمد مالیاتی (با 10/5درصد رشد) از دیگر نکات مهم لایحه بودجه 97است.


 

  • کیهان خامنه‌ای نیز با طعنه به لایحه بودجه ارائه شده از سوی روحانی نوشت: گفتار درمانی دوره انتخابات ادامه می‌یابد؟! روحانی در سخنانی اجرای وعده‌های سابق را به تصویب و اجرایی شدن بودجه سال آینده منوط کرد! و وعده‌های تقریباٌ‌پنج سال گذشته خود را تکرار و عملی شدن این وعده‌ها را منوط به تصویب بدون تغییر لایحه بودجه از سوی نمایندگان کرد!

  • کیهان خامنه‌ای افزود: روحانی در حالی به سیاست تکرار وعده‌ها تمسک جسته که این روش در ماههای گذشته حتی مورد انتقاد روزنامه‌های زنجیره‌ای و حامیان دولت نیز بوده است.


 

  • متن کامل اطلاعیه شورای ملی مقاومت ایران


روحانی به دستبوسی تروریستها افتخار و از جنگ افروزی در منطقه حمایت می‌کند

آخوند روحانی رئیس جمهور فاشیسم دینی حاکم بر ایران روز یکشنبه ۱۹ آذر (۱۰دسامبر) در مجلس رژیم، به نحو مشمئز کننده یی به مجیزگویی از پاسداران و شبه نظامیان جنایتکار در کشورهای منطقه پرداخت و در یک وارونه‌گویی مضحک آنها را عامل امنیت در منطقه توصیف کرد. وی گفت: من «دست رزمندگان اسلام و رزمندگان مقاومت را می‌بوسم.... سوریه را امن کردند. لبنان را امن کردند. انشاالله در آینده یمن امن خواهد شد. تمام تلاش بر این است که منطقه امن بشود... امروز روزی است که باید در این منطقه از لحاظ اقتصادی، فرهنگی و سیاسی فعال شویم».

رژیم آخوندی در حالی از امنیت در منطقه صحبت می‌کند که مقامات رژیم وقیحانه مسئولیت قتل رئیس جمهور سابق یمن را به‌عهده می‌گیرند. روحانی ضمن استقبال از این جنایت گفت: «یمن از دست تجاوزکاران رها خواهد شد». پاسدار-سرلشکر محمد علی جعفری، سرکرده کل سپاه پاسداران کشته شدن رئیس جمهور سابق یمن را تبریک گفت و آن را متوقف کردن توطئه علیه حوثی‌ها توصیف نمود. علی اکبر ولایتی، مشاور خامنه ای گفت:‌ «عبدالله صالح به سزای عملش رسید». آخوند علم الهدی عضو مجلس خبرگان رژیم و امام جمعه و نماینده خامنه ای در مشهد گفت «علی عبدالله صالح بعد از یک عمر جنایت به سزای نابکاری خودش رسید، کشته شد و هلاک گردید و این پیروزی بزرگی برای ما بود». روزنامه وطن امروز متعلق به خامنه ای نوشت: « قدرت به نفع انصار الله یکپارچه شد» و به این ترتیب «گروههای مقاومت [شبه نظامیان وابسته به رژیم] اتاق کنترل و فرمان واحد، راهبرد و الگوی عمل یکپارچه در منطقه پیداکرده است، اکنون مأموریتهای فرامرزی برای خود قائل است ... و توانسته میان قدرت موشکی و منطقه‌یی خود تلفیق مناسبی شکل دهد».

همزمان در چهارمین گزارش دبیر کل سازمان ملل در رابطه با اجرای تحریمهای سازمان ملل علیه رژیم آخوندی که روز یکشنبه ۱۹آذر منتشر شد، آمده است: دو موشکی که در اوایل مردادماه و اواسط آبان امسال به سمت مکه و فرودگاه شهر ریاض شلیک شده دارای مارک «صنایع شهید باقری» رژیم ایران بوده که در فهرست تحریمهای سازمان ملل قراردارد.

این حقایق نشاندهنده آن است که رژیم آخوندی با همه جناحهایش تا خرخره در صدور تروریسم و جنگ افروزی در تمامی کشورهای منطقه درگیر هستند. أنچه که روحانی «امنیت» در منطقه می‌نامد همان حاکمیت کشتار و جنایت و ترور ولایت فقیه در این کشورهاست که تا کنون میلیونها کشته و زخمی از مردم بیدفاع برجای گذاشته است. البته این رژیم قبل از آن دشمن تمامی مردم ایران است. از این رو مردم و مقاومت ایران عزم جزم کرده اند که این رژیم قرون‌وسطایی را سرنگون کرده و دموکراسی و حاکمیت مردم را جایگزین کنند.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

۱۹آذر ۱۳۹۶ (۱۰دسامبر ۲۰۱۷)
لطفا به اشتراک بگذارید: