This browser does not support the video element.

ژان فرانسوا لوگاره شهردار منطقه ۱ پاریس

ژان فرانسوا لوگاره شهردار منطقه ۱ پاریس


با تشکر از ژاک بووتو، شهردار ناحیه 2 پاریس، همسایه ناحیه من، ناحیه‌ای در قلب پاریس. ما در مبارزات و اهدافی که از آن دفاع می‌کنیم مشترکیم. هر دو در شهرداریهایمان میزبان مراسمی برای قدردانی و گردهمایی و ادای شهادت بودیم برای یادآوری قتل عام شنیع بیگناهان در سال 1367 که طی آن بیش از سی هزار نفر اعدام شدند. امروز می‌خواهند این قتل عام را انکار کنند، علیرغم اینکه عفو بین‌الملل آنرا به عنوان جنایتی علیه بشریت به رسمیت شناخته. باید به کارزارمان در این رابطه ادامه دهیم. به همین دلیل به همراه ژان پیر مولر، شهردار شهر «مانی‌آن‌وکسن» ما کمیته شهرداران فرانسه برای یک ایران دموکراتیک را تاسیس کردیم. ما دولت فرانسه را فرامی‌خوانیم به اقدام نزد دادگاه بین‌المللی لاهه و سازمان ملل برای دادخواهی از اینگونه اعمال شنیع و غیرقابل توصیف از شکنجه و وحشیگری. ما هزاران امضا را در این جزوه گرداوری کرده‌ایم

 

ژاک بووتو و تعدادی دیگر. شما می‌توانید روی تعهد و کارزار ما حساب کنید. ما تعداد زیادی هستیم که به شما وفادار هستیم و اینجا هستیم تا شریک مبارزه شما باشیم. ما همیشه برای دفاع از این هدف حاضر بودیم و حاضر خواهیم بود تا وقتی مردم ایران آزادی را بازیابند.

آزادی ایران در یک زن تبلور می‌یابد؛ زنی که همواره به مبارزه ادامه داده؛ زنی که در ضمیر و قلب خود لحظه‌ای شکنجه‌ها، شهادتها و رنجهای مردم تحت شکنجه ایران را فراموش نمی‌کند؛ زنی که تبلور روح مقاومت است؛ زنی که مروج اسلامی بردبار و مدافع آزادی است؛ زنی که مروج حقوق بشر و حقوق زنان در ایران است؛ زنی که تبلور ارزشهای بشریت است، ارزشهای جهان شمولی که می‌خواهد برای مردم ایران به ارمغان ببرد. از خانم مریم رجوی درخواست می‌کنم نزد ما بیایند. من امضاهای شهرداران فرانسه را تقدیم ایشان می‌کنم. خانم رئیس‌جمهور خواهش می‌کنم.
لطفا به اشتراک بگذارید: