This browser does not support the video element.

پیام دونالد ترامپ: مردم ایران علیه رژیم فاسد حاکم – واکنش پاسداران خامنه ای

پیام دونالد ترامپ: مردم ایران


پیام رئیس جمهور آمریکا: مردم ایران سرانجام علیه رژیم فاسد حاکم بر ایران دست به اقدام می‌زنند

  • رئیس‌جمهور آمریکا در پیامی در حمایت از قیام مردم ایران در روز 12 دی، اعلام کرد: مردم ایران سرانجام علیه رژیم بی‌رحم و فاسد حاکم بر ایران دست به اقدام می‌زنند.


دونالد ترامپ افزود : تمامی پول‌هایی که اوباما به‌نحوی احمقانه (به این رژیم داد)، خرج تروریسم شد و به «جیب» (مقامات رژیم) رفت و مردم از غذای کمی برخوردارند، نرخ تورم بالاست و حقوق بشر وجود ندارد. رئیس جمهور آمریکا در یک هشدار دیگر تاکید کرد : آمریکا به نظارة (وضعیت ایران) نشسته است».

  • سپاه پاسداران ولایت خامنه ای در واکنشی هراسان نسبت به پیامهای رئیس جمهور آمریکا در روزنامه سپاه نوشت: سیاستمداران امریکایی از هر دو طیف چپ (دموکرات) و راست (جمهوریخواه) در تعدادی کم سابقه، در حمایت از موضع ترامپ صف کشیده‌اند، در حالی که حتی برخی پا فراتر گذاشته، خواستار این شده‌اند که رئیس‌جمهور امریکا به توئیت کردن بسنده نکند. بدنه سیاسی دموکرات‌‌‌‌‌ها و جمهوریخواهان، تقریباً همگی از توئیت‌های روزانه ترامپ در مورد ایران حمایت می‌کنند.


سپاه پاسداران که به خاطر جنایتهای سرکوبگرانه و غارتگریهای گسترده مورد بیشترین انزجار قیام کنندگان در ایران است، در ادامه افزود: رئیس جمهور آمریکا در پیامهای روزانه خود می‌نویسد: مردم بزرگ ایران سال‌هاست که سرکوب شده‌اند. آنها گرسنه غذا و آزادی‌اند. ثروت مردم ایران نیز همراه با حقوق بشرشان چپاول شده است.. زمان تغییر رسیده است.
لطفا به اشتراک بگذارید: