شکست ضد تظاهرات آخوندها و ادامه قیام در تهران و شهرستانها

قیام ایران-شماره ۳۰

شکست ضد تظاهرات آخوندها و ادامه قیام در تهران و شهرستانها و درگیری با نیروهای سرکوبگر


روز چهارشنبه ۱۳دی به رغم نمایش رسوای رژیم برای راه انداختن ضد تظاهرات در برخی از شهرهای کشور، مردم به پاخاسته شهرهای مختلف در هفتمین روز قیام سراسری، همچنان به خیابانها ریختند تا انزجار خود را از نظام منحوس ولایت فقیه فریاد کنند.

در تهران به رغم حضور فشرده نیروهای سرکوبگر اعم از نیروهای انتظامی و اطلاعاتی، پاسداران، بسیجیان و لباس شخصی ها و گارد ضد شورش و مزدوران موتورسوار، نقاط مختلف تهران صحنه تظاهرات و رویارویی جوانان خشمگین با نیروهای سرکوبگر بود. در خیابانهای کارگر شمالی و رستم درگیری شدیدی بین مردم و گارد ضدشورش در گرفت.

در میدان انقلاب تظاهرات مردم با شعارهای خامنه ای ننگ به نیرنگ تو. مرگ بر دیکتاتور، می‌میریم می‌میریم ایران را پس می‌گیریم؛ مورد حمله نیروهای ضد شورش قرار گرفت و درگیری شدیدی بین آدمکشان گارد ضد شورش و مردم در گرفت. در این جنگ و گریزها وقتی برخی از جونان مجروح و مصدوم می‌شوند گروههای دیگر جای آنها را پر می کنند.

در خیابان گاندی به خاطر ترافیک شدید امکان حرکت به سمت میدان انقلاب نیست و مردم با شعار مرگ بر دیکتاتور به سمت میدان انقلاب می روند. در خیابان جمهوری نیز مردم در حال تظاهرات هستند در ولیعصر مردم با نیروهای ضد شورش در گیر شدند.

در خیابان کارگر جمعیت با شعارهای مرگ بر دیکتاتور؛ می کشم می کشم، آن که برادرم کشت، مرگ بر خامنه ای و می جنگیم، می میریم، ایران را پس می گیریم تظاهرات می کنند.

رژیم آخوندی در خیابانهای اطراف میدان انقلاب بر پشت بام ساختمانهای دولتی تیربار نصب کرده است.

در یک تحول دیگر امروز خانواده های بازداشت شدگان تهران در مقابل زندان اوین دست به تجمع زدند. به اذعان رژیم، تنها در روزهای ۹تا ۱۱ دی ۴۵۰ نفر در تهران بازداشت شدند.

رژیم آخوندی در وحشت از گسترش تظاهرات در تهران فیلترینگ شدیدی را بر این شهر اعمال می‌کند.

دبیرخانه شورای ملی مقاومت ایران

۱۳ دی ۱۳۹۶ (۳ ژانویه ۲۰۱۷)

 
لطفا به اشتراک بگذارید: